چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 81290
منبع : خبرگزاری ايرنا

۱۰۷ طرح عمرانی دربخش مرکزی قم به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : بخشدار مرکزی قم گفت:‌ ۱۰۷ طرح عمرانی و فرهنگی دهیاری‌ها به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در این بخش با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.
۱۰۷ طرح عمرانی دربخش مرکزی قم به بهره‌برداری می‌رسد
۱۰۷ طرح عمرانی دربخش مرکزی قم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز سید داوود حاجی حسینی بیان کرد: این طرح‌ها بااعتبار۶۳ میلیارد ریال به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به مردم بخش مرکزی ،‌ افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح‌های یادشده با همکاری دهیاری‌ها،‌ شورای اسلامی روستاها،‌ شورای اسلامی بخش و مجموعه بخشداری در هفته دولت سال جاری در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه توسعه پایدار بخش بیش از گذشته فراهم خواهد شد و امکانات زیرساختی موردنیاز ساکنان بخش ارتقا می یابد.

حاجی حسینی گفت:‌ روند توسعه بخش مرکزی قم تا رسیدن این منطقه به جایگاه اصلی خود،‌ متوقف نمی‌شود و افتتاح طرح‌های عمرانی محدود به هفته دولت نخواهند ماند.

وی ادامه داد: برای آبادانی هرچه بیشتر بخش مرکزی آماده همکاری با سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت اقتصادی در این منطقه هستیم و به همین منظور بسته‌های حمایتی مناسبی تدوین‌شده است.

استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، جعفریه، سلفچگان، کهک و خلجستان است؛ بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.

دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjy8eo.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما