چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 81310
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم

قم نيوز : رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم به مدت پنج روز از روز 31 مردادماه تا 4 شهریورماه در سینما کانون شهر قم برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم
برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم
به گزارش قم نیوز محمد کاظم رضوانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به افتتاحیه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم اظهار کرد: این مراسم در روز پنجشنبه 31 مردادماه در ساعت10 صبح در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در منطقه پردیسان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم به مدت پنج روز از روز 31 مردادماه تا 4 شهریورماه در سینما کانون شهر قم برگزار می‌شود، نمایش 10 فیلم این جشنواره در دو سانس در ساعت‌های 18 و 20:30 در سینما کانون خواهد بود، برخی از فیلم‌های این جشنواره خارجی و با دوبله هستند و قیمت بلیط هر سانس 5 هزار تومان است.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: یک تیم از دانش آموزان استان، کار داوری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان قم را انجام می‌دهند و آموزش این افراد زیر نظر یک استاد بوده است.

رضوانی با اشاره به لزوم تولید فیلم‌های بیشتر در حوزه کودکان و نوجوان اظهار کرد: در سال بیش از 100 فیلم در کشور تولید می‌شود، اما با وجود استقبال مردم از فیلم‌های حوزه کودکان و نوجوان، در این زمینه در کشور خلا داریم و ژانر کودک و نوجوان یک ژانر تخصصی است.

وی ادامه داد: «ایران فقط تهران نیست» سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فیلم است و در این راستا جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: این اداره کل طرح اکران سیار فیلم‌ها را در بخش‌های قم از جمله منطقه قنوات آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خلا موجود در زمینه تولید فیلم دینی ناشی از موازی کاری‌های دستگاه‌های مختلف در این زمینه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccx1q4.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما