چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 81315
منبع : خبرگزاری تسنیم

تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان ماه محرم در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : مدیر مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان با اشاره به برنامه‌های ماه محرم گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی و همچنین تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان در این ماه اجرا می‌شود.
تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان ماه محرم در قم اجرا می‌شود
تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان ماه محرم در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز مریم منفرد در نشست خبری سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 42فعالیت انجام می‌دهد که ترویج کتاب‌خوانی و فعالیت‌های هنری ازجمله آن است.

وی با اشاره به برنامه‌های مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برای ماه محرم تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی و همچنین تئاتر ویژه کودکان و نوجوان در این ماه اجرا می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان بیان کرد: این مجتمع سه سال است که افتتاح‌شده و 20هزار مخاطب دارد و همچنین با توجه به حضور طلاب خارجی برای تحصیل در قم از کشورهای مختلف نیز میزبان کودک و نوجوانان خارجی هستیم.

منفرد ادامه داد: نه‌تنها این مجتمع بلکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در راستای شکوفایی استعدادهای بچه‌ها فعالیت می‌کنند و تلاش می‌شود استعدادهای آن‌ها شناسایی شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان بیان کرد: کارگاه داستان‌نویسی برگزار کردیم که یکی از شرکت‌کنندگان قمی نیز در تبریز رتبه برتر به دست آورد.

اکرم مهدی زاده دبیر انجمن تئاتر و نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم نیز در این نشست عنوان کرد:انجمن سینما تا هفته آینده برگزار می‌شود و طبق شیوه‌نامه برنامه‌های آن در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های صورت گرفته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد:کانون تبلیغات گسترده‌ای ندارد و متأسفانه درگذشته به دلیل عدم تبلیغات با کانون آشنا نبودم ولی امروز فضای خوبی در کانون وجود دارد.

دبیر انجمن تئاتر و نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم خاطرنشان کرد:هیئت‌داوران کودک و نوجوان از بین بچه‌های بااستعداد انتخاب‌شده است و با کارگردان‌های بسیار خوب فعالیت می‌کنند و این شرایط به لطف جناب ندافی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmxn6.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما