پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 81337
منبع : خبرگزاری ايرنا

بلوار امام علی(ع) پردیسان قم بازگشایی شد

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: با عنایت به درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های متعدد مسئولان منطقه، بلوار امام علی(ع) پردیسان در آستانه فرارسیدن هفته دولت بازگشایی شد.
بلوار امام علی(ع) پردیسان قم بازگشایی شد
بلوار امام علی(ع) پردیسان قم بازگشایی شد
به گزارش قم نیوز حسن صبوری با اعلام این خبر افزود: عملیات تکمیل بلوار امام علی(ع) پردیسان قم از سال ۱۳۹۶ آغاز شد اما به دلایلی ازجمله وجود معارضات، تورم و انجام تاسیسات و لوله‌گذاری روند پیشرفت آن کند شده بود.

وی ادامه داد: در این طرح عملیات تخریب بتن و جداول طرح قدیمی بلوار، جدول‌گذاری مسیرها، تخریب آسفالت بخشی‌هایی از مسیر قدیمی، تخریب و عقب‌نشینی دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و احداث مجدد آن، خاک‌برداری حدود ۲۵هزار مترمکعب، خاک‌ریزی حدود یک هزار مترمکعب، دال‌گذاری بر روی خطوط تاسیساتی و اجرای نهرها و روفوژ و دریچه و پل‌های فلزی مربوط، اجرای زیراساس و اساس و اجرای آسفالت حدود ۱۵ هزار تن اقدام‌های اجرایی در ساخت این طرح بوده است.

صبوری اظهار داشت: این بلوار ۱۰ باند(در دو لاین رفت‌وبرگشت) به طول ۲۳۰۰متر بلوار آزادی(کانال) را از میدان شهدای منا به میدان شهدای فردو در جاده کهک و بلوار امام صادق(ع) متصل کرده و باعث تسهیل عبور و مرور ساکنین منطقه پردیسان به‌ویژه اهالی محلات مسکن مهر خواهد شد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد. 

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbzfbw.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما