پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 81341
منبع : خبرگزاری فارس

نمایشگاه عطر تربت در قم برپا می شود

قم نيوز : شهردار قم از آغاز به کار نمایشگاه «عطر تربت» در آستانه فرارسیدن ماه محرم با هدف هماهنگی دستگاه‌ها در ارائه خدمت به هیأت مذهبی و همچنین تبیین دستاوردهای این هیأت‌ خبر داد.
نمایشگاه عطر تربت در قم برپا می شود
نمایشگاه عطر تربت در قم برپا می شود
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با اشاره به برگزاری نمایشگاه «عطر تربت» با هدف ارائه خدمات دستگاه‌ها به هیأت‌های مذهبی و تبیین دستاوردها و فعالیت‌های این هیأت‌ها، اظهار کرد: هر ساله با آغاز ماه محرم مجموعه هیأت‌های مذهبی شهر قم به صورت فعال مجالس عزاداری ماه محرم و صفر را برگزار می‌کنند و مردم میهمان خوان نعمت کریمانه اهل‌بیت(ع) می‌شوند و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خدمات مختلفی را به مردم، هیأت‌های مذهبی و مساجد ارائه می‌کنند.

شهردار قم با تاکید بر ضرورت یکپارچگی ارائه خدمات به هیأت‌های مذهبی و ارائه آموزش‌های لازم به مسئولان هیئات، گفت: مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و سایر سازمان‌های مرتبط با هیئات نظیر آتش‌نشانی، خدمات شهری، مدیریت پسماند، زیباسازی و حمل و نقل و ترافیک به همراه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و شورای هماهنگی هیئات مذهبی اقدام به برپایی نمایشگاه عطر تربت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر خدمات نهادها و ارگان‌ها، کارگاه‌های آموزشی ویژه هیأت‌های مذهبی در حوزه‌های مورد نیاز و مرتبط برگزار می‌شود، افزود: توانمندی و عملکرد هیأت‌های مذهبی در این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

شهردار قم یادآور شد: این نمایشگاه با مدیریت شورای هماهنگی هیئات مذهبی استان قم برگزار شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لوازم برگزاری اقامه عزای سیدالشهدا علیه‌السلام و اقلام مورد نیاز هیأت‌ها نظیر گوشت، برنج، روغن و دیگر ملزومات نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این نمایشگاه هم هیأت‌ها از این ارائه هماهنگ و منسجم خدمات  بهره‌مند شده و مردم نیز می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان تامین کنند، افزود: در قالب برگزاری این نمایشگاه مجوز خدمات اجرایی از جمله بهداشت، هلال احمر، ایستگاه‌های صلواتی و… به صورت متمرکز ارائه و از پراکندگی خدمات جلوگیری به عمل می‌آید.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی هیأت‌های مذهبی در ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد و تا سه‌شنبه ۵ شهریور ماه در بوستان نجمه ابتدای خیابان شهید فاطمی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqw97.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما