پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 81355
منبع : خبرگزاری فارس

حضور سوهان قم در جام حذفی فوتبال ایران

قم نيوز : تیم فوتبال سوهان محمد به نمایندگی از استان قم در دوره جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میدان می‌رود.
حضور سوهان قم در جام حذفی فوتبال ایران
حضور سوهان قم در جام حذفی فوتبال ایران
به گزارش قم نیوز دوره جدید بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که هر ساله با عنوان جام آزادسازی خرمشهر به انجام می‌رسد، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از نخستین روز شهریور ماه آغاز می‌شود و مدعیان قهرمانی در این جام به مصاف یکدیگر می‌روند.

جام حذفی به واسطه اینکه مسیری مستقیم و تقریبا آسان برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود، برای تیم‌های شرکت کننده در آن هم جذابیت بالایی دارد و هم از حساسیت زیادی برخوردار است و برخی تیم‌ها به عنوان شگفتی‌ساز مانع کامیابی تیم‌های مدعی و مطرح لیگ برتری می‌شوند.

اتفاقی که در دوره قبل رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران رخ داد و تیم دسته دومی داماش گیلانیان به عنوان یک شگفتی‌ساز با عبور از تیم‌های مطرح لیگ برتری به فینال رسید و در مسابقه پایانی یک حریف سرسخت و دندان‌گرد برای تیم مطرح پرسپولیس تهران بود که در نهایت به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

اکنون نوبت به دوره جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران رسیده و با اعلام اسامی داوران مرحله نخست جام حذفی، ابتدا تیم‌های شهرستانی استارت رسمی این دوره را می‌زنند، جامی که در آن تیم سوهان محمد به نمایندگی از استان قم حضور دارد و در گام نخست از حریف خود میزبانی می‌کند.

روز جمعه اول شهریور ماه تیم سوهان محمد قم در نخستین دیدار خود از ساعت 17 در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حضور قمی‌های علاقمند به فوتبال میزبان تیم اتحاد قلعه رئیسی نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود، دیداری که تک حذفی است و باید برنده داشته باشد.

داور این مسابقه مسعود حقیقی است و سیدامرالله طراح به همراه عباس سعادت کمک‌های وی محسوب می‌شوند، ضمن اینکه داور چهارم این بازی مهدی نجار است و محمدحسین ابراهیمی مسوولیت نظارت داوری این دیدار را بر عهده دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbsfbw.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما