جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 81370
منبع : خبرگزاری تسنیم

62 موکب استان قم به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته استان برای اربعین امسال گفت: ۶۲ موکب در نقاط مختلف مهران، کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برای اربعین امسال پیش‌بینی‌شده است.
۶۲ موکب استان قم به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند
۶۲ موکب استان قم به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای سال جدید 9 جلسه ستاد هماهنگی امور زائرین و 59 ذیل جلسه تشکیل‌شده که 328 مصوبه عملیاتی داشته‌ایم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اربعین امسال گفت: 62 موکب در نقاط مختلف مهران، کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برای اربعین امسال پیش‌بینی‌شده است و با هماهنگی‌های انجام‌شده زمین اختصاصی برای استان در مرز مهران هفته آینده تحویل داده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم نیز در این جلسه، با بیان اینکه 47 حزب مجوز دار در استان قم در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: از این تعداد 29 حزب در دولت تدبیر و امید مجوز گرفته‌اند.

مرتضی بابایی راه‌اندازی خانه احزاب در استان قم را مورداشاره قرار داد و گفت: مکان خانه احزاب با پیگیری استانداری تجهیز شده و  با افتتاح خانه احزاب همگرایی و هم‌افزایی احزاب در استان افزایش‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه انحصاری در مدیریت خانه احزاب نداریم، ادامه داد: در راستای تقویت احزاب مجوز دار ما لیست این احزاب را در سایت استانداری بارگذاری کرده‌ایم، همچنین در دوره فعلی استاندار جلسات متعددی با دبیران احزاب برگزار کرده‌ایم و احزابی که به‌صورت تک‌به‌تک درخواست‌هایی را داشتند دستور اقدام داده‌اند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم رکود فعالیت احزاب در استان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این مسئله مطالبه خود استانداری نیز هست که چرا فعالیت احزاب محدود است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciupav.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما