جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 81375
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز طرح بهسازی پیاده‌روها در سطح پردیسان

قم نيوز : شهردار منطقه هشت قم از آغاز طرح بهسازی پیاده‌روها در سطح پردیسان با اولویت پیاده‌روهای اطراف محدوده مدارس و مساجد خبر داد.
آغاز طرح بهسازی پیاده‌روها در سطح پردیسان
آغاز طرح بهسازی پیاده‌روها در سطح پردیسان
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی از آغاز اجرای طرح بهسازی پیاده‌روها در سطح پردیسان با اولویت پیاده‌روهای اطراف محدوده مدارس و مساجد خبر داد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی طرح پیاده‌روسازی در بودجه سال جاری و باهدف بهسازی پیاده‌روها جهت تسهیل تردد و همچینین ایمنی عابران پیاده این طرح اجرا می‌شود.
وی در ادامه ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت توسعه پیاده روی و همچنین بوجود آوردن چهره مناسب‌تری از معابر سطح منطقه را از دیگر اهداف این پروژه عنوان کرد.
مستقیمی با بیان اینکه پروژه مذکور بر اساس اولویت‌‌بندی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: بهسازی پیاده‌روهای محدوده اطراف مکان‌های عمومی مانند مساجد، مدارس و بوستان‌ها در اولویت اجرایی این پروژه قرار دارد.
شهردار منطقه هشت قم ضمن برشمردن معابری که طرح پیاده‌روهای آن‌ها در حال بهسازی است ابراز داشت: در حال حاضر بهسازی پیاده‌رو بوستان بانوان، مساجد خیابان دهلاویه و محله ۷ مسکن مهر و همچنین بلوار شهروند در مجموع به مساحت ۲ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است و تا کنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdks0j.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما