شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 81380
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد حوزه علمیه:

تبیین خدمات انقلاب، لازمه مقابله با یأس پراکنی در جامعه است

قم نيوز : استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: بصیرت افزایی و تبیین خدمات انقلاب و نظام در طول چهل سال گذشته، لازمه مقابله با یأس پراکنی در جامعه است.
بصیرت افزایی و تبیین خدمات انقلاب، لازمه مقابله با یأس پراکنی در جامعه است
بصیرت افزایی و تبیین خدمات انقلاب، لازمه مقابله با یأس پراکنی در جامعه است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی با بیان این که تلاش در راستای معرفت افزایی آحاد جامعه در ابعاد مختلف یکی از رسالت های مهم حوزویان در دهه پنجم انقلاب است، اظهار داشت: بر اساس خواسته مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، عموم حوزویان به خصوص طلاب جوانِ انقلابی می بایست در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست از آن به رسالت مهم بصیرت افزایی در جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با نشر اخبار دروغ و پخش شایعات و جنگ روانی در فضای مجازی می خواهد روحیه مردم و جوانان را تضعیف کرده و نااُمیدی را در جامعه اشاعه دهد، ما باید با بصیرت افزایی و تبیین خدمات انقلاب و نظام در طول این چهل ساله ، جلوی منفی نگری ها و یأس پراکنی ها را بگیریم.
استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: ضمن بیان نقاط ضعف می بایست نکات مثبت و کارهای خوب نیز بیان شود، کما این که امیرالمومنین علی(ع) نیز در بیان گهربار خویش همه ما را بر رعایت انصاف دعوت می کنند و این که به قول معروف نباید همیشه فقط نیمه خالی لیوان را دید.

وی خاطرنشان کرد: البته لازمه تحول و پویایی انقلاب این است که نقاط ضعف و کمبودها و نواقص در عرصه های مختلف را شناسایی کرده و با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از همه ظرفیت ها به سمت رفع آن ها حرکت کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyteo.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما