يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 81417
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مسلمانان رو به رشد ترین جامعه دینی کانادا هستند

قم نيوز : طبق اطلاعات یک آژانس آماری در کانادا مسلمانان رو به رشد ترین جامعه دینی این کشور هستند.
مسلمانان رو به رشد ترین جامعه دینی کانادا هستند
مسلمانان رو به رشد ترین جامعه دینی کانادا هستند
به گزارش قم نیوز مسلمانان در انتاریوی کانادا یکشنبه هفته آینده، 25 آگوست میزبان مراسمی برای حمایت از بازماندگان و قربانیان انفجار در محله اولد ویلج در لندن هستند.

مسجد خیابان آکسفورد در شهر لندن در انتاریو این مراسم خیریه خانوادگی را با شعار «گوشت، خوردن، اهدا کردن» برگزار می کند و کمک های مالی جمع آوری شده قرار است برای بازماندگان و آسیب دیدگان در این انفجار صرف شوند.

گفتنی است این فاجعه زمانی اتفاق افتاد که وسیله نقلیه هدایت شده توسط یک راننده دارای اختلال در اثر تصادف به جلوی خانه ای در محله اولد ویلج در لندن برخورد کرد و به یک کنترل گاز در جلوی خانه اصابت کرده و در نتیجه نشت پیدا کرد. این فاجعه 10 دقیقه بعد سبب تخریب کامل این ساختمان شده و به ویژه به ساختمان های اطراف از جلمه شمال و جنوب نیز خسارات زیادی وارد ساخت.

مسلمانان مسجد لندن در فهرست گروه ها و سازمان های متعددی هستند که برای کمک پیش قدم شده اند. اشخاص و صاحبان تجارت نیز برای کمک ابراز آمادگی کرده اند.

* مسلمانان رو به رشد ترین جامعه مذهبی کانادا هستند

طبق اطلاعات آژانس آماری کاناداری، مسلمانان رو به رشد ترین جامعه مذهبی در این کشور محسوب می شوند. جمعیت مسلمانان کانادا در  یک دهه گذشته افزایش 82 درصدی داشته و از 579 هزار نفر در سال 2001 به بیش از 1 میلیون در سال 2011 رسیده است. جمعیت مسلمانان کانادا هم اکنون 3.2 درصد جمعیت این کشور است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0yna.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما