يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81433
منبع : خبرگزاری فارس

معرفی برترین‌های لیگ سه‌گانه در قم

قم نيوز : نفرات برتر مراحل اول و دوم مسابقات نخستین دوره لیگ ورزش‌ سه‌گانه با پایان رقابت ورزشکاران در رشته‌های دوچرخه‌سواری، شنا و دوومیدانی معرفی شدند.
معرفی برترین‌های لیگ سه‌گانه در قم
معرفی برترین‌های لیگ سه‌گانه در قم
به گزارش قم نیوز هیأت‌ سه‌گانه استان قم رقابت‌های لیگ این رشته را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بین تیم‌های استخری قم در سه مرحله برنامه‌ریزی کرده و مسابقات با رقابت ورزشکاران در رشته‌های دوچرخه‌سواری، شنا و دوومیدانی برگزار می‌شود.

رقابت شرکت کنندگان در 3 رشته

شرکت کنندگان در این لیگ برای کسب رتبه‌های برتر 300 متر شنا، 6 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 5/2 کیلومتر دوومیدانی می‌کنند، در حالی که مراحل اول و دوم به انجام رسیده و مرحله سوم برای روز جمعه 22 شهریور ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

قهرمانی تیم کوثر در مرحله نخست

رقابت‌های رده سنی جوانان ویژه ورزشکاران زیر 18 سال و بزرگسالان با حضور ورزشکاران بالای این محدوده سنی برگزار می‌شود و نفرات برتر در هر رده با احتساب زمان سه مرحله معرفی می‌شوند، ضمن اینکه امتیاز تیمی در هر مرحله از مجموع زمان سه نفر برتر محاسبه و با مجموع زمان سه مرحله جایگاه تیم مشخص خواهد شد.

در بخش تیمی مرحله نخست این پیکارها، تیم استخر کوثر (الف) در جایگاه نخست ایستاد، تیم استخر مریم رتبه دوم را کسب کرد و تیم استخر غدیر (الف) سوم شد، ضمن اینکه در بخش انفرادی رده جوانان به ترتیب عرفان عیسی‌آبادی، میثم افشانی، هادی رشیدی و علی سلطانی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند و مقام‌های اول تا سوم رده بزرگسالان به ترتیب به مهدی مشهور، محمدمهدی شمس و محمدعلی موسوی رسید.

رتبه نخست عیسی‌آبادی و رحمتی در 2 رده سنی

در بخش تیمی مرحله دوم این مسابقات نیز تیم‌های استخر کوثر (الف)، استخر مریم و استخر غدیر (الف) اول تا سوم شدند و رتبه‌های انفرادی در رده جوانان به عرفان عیسی‌آبادی از استخر غدیر (الف)، امین ملک‌محمدی از استخر ایثار (الف)، مهدی فیض و میثم افشانی از کوثر (الف) رسید، ضمن اینکه در رده بزرگسالان محمدمهدی رحمتی از استخر نور (الف)، محمدعلی موسوی از استخر یاران و مهدی مشهور از استخر مریم اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcip5av.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما