يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 81436
منبع : خبرگزاری فارس

17 طرح صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۷ طرح صنعتی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد.
17 طرح صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد
17 طرح صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با بیان اینکه بهره ‌برداری از این طرح‌ها ۳۸۰ شغل مستقیم در استان ایجاد می‌کند افزود: با افزایش ظرفیت تولید این واحدها به ظرفیت اسمی، سالیانه تعداد اشتغال مستقیم این واحدها به بیش از ۳ برابر افزایش می‌یابد ضمن اینکه بهره‌برداری از این واحدها موجب ایجاد بیش از یک هزار و ۵۰۰ شغل غیرمستقیم خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته دولت سه واحد اصلی تولید سفره و کیسه پلاستیک، ‌لولای آرام بند فلزی و واحد تولیدکننده رنگدانه‌های شیمیایی با حضور مسئولان استانی و کشور افتتاح و آئین بهره برداری از ۱۴ واحد دیگر نیز به صورت همزمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: ‌لولای آرام بند فلزی یکی از قطعات وارداتی است که با بهره‌برداری از واحد تولید این قطعه در قم،‌ بخشی از نیاز کشور برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: این واحدهای تولیدی در زمینه تولید کلاه موتورسیکلت، اسپری، انواع فنر، گرانول و کفش، لیوان کاغذی و درب ظروف غذا، چسب، ‌زنجیر موتور، قالب‌سازی و بطری پت، ریل فلزی، قطعات فولادی و ظروف پت فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb0abw.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما