يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 81443
منبع : خبرگزاری فارس

قم قهرمان جودو جام ولایت شد

قم نيوز : تیم منتخب هیأت‌ جودو، جوجیتسو و دفاع شخصی استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های جودو جام ولایت را کسب کرد.
قم قهرمان جودو جام ولایت شد
قم قهرمان جودو جام ولایت شد
به گزارش قم نیوز مسابقات جودو گرامیداشت دهه‌ امامت و ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور جودوکاران رده سنی جوانان به میزبانی آکادمی جودو مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد و در آن جودوکاران 6 تیم از قم، مرکزی، البرز و شهر ری به رقابت پرداختند.

شرکت کنندگان در این پیکارها برای کسب عناوین برتر اوزان 55، 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام در وزن 55 کیلوگرم مهدی صفری از تیم استان البرز مقام اول، شایان جعفری از قم مقام دوم و محمدجواد قاسمی از اراک و امیر حسین داوری از شهر ری مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 60 کیلوگرم محمدقاسم رضاقلی‌گل از قم مقام اول، محمدحسین میچانی از تیم اراک مقام دوم و سبحان قمی و سجاد ملک محمدی از تیم (ب) شهر ری در جایگاه سوم مشترک ایستادند، ضمن اینکه در وزن 66 کیلوگرم حسین سلیمانی از تیم (الف) قم،میلاد سالاری از تیم (ب) قم، محمد گلکار از اراک و علیرضا کریمی از البرز مقام‌های اول تا سوم مشترک این وزن را به دست آوردند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم علی رشانی و محمد شعبانی‌فر از تیم اراک به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند و امیر علی اسماعیل زاده از البرز و محمد حسین صادقی از شهر ری مشترکا سوم شدند، در وزن ۸۱ کیلوگرم نیز وحید نتاج سلیمانی از اراک ، ابوالفضل هاتفی از قم، امیرحسین شافعی از تیم (الف) شهر ری و امیرحسین گل‌سرخی از تیم (ب) شهر ری روی سکو رفتند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم مهدی باقری از قم مقام اول،علی اسفینی‌فراهانی از اراک مقام دوم، علی کوچکی شیخانی از شهر ری و محمد برومند از البرز و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مهدی شوقی‌نیا از شهر ری مقام اول، محمدحسین مرتضوی از اراک مقام دوم، فرحان عاشوری از البرز و محمدجواد بابایی از قم مقام سوم مشترک را نصیب خود کردند.

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم مهدی یعقوبی از البرز مقام اول، علی شافعی از شهر ری مقام دوم، شایان زلفی احمدآباد از شهر ری و محمدرضا حق‌شناس از قم مشترکا سوم شدند، ضمن اینکه در رده‌بندی تیمی، جودوکاران تیم قم قهرمان شدند، اراک در جایگاه دوم ایستاد و البرز سوم شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtxeo.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما