يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 81454
منبع : خبرگزاری مهر

کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان قمی در مسابقات قرآن

قم نيوز : معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان قمی در مسابقات قرآن خبر داد.
کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان قمی در مسابقات قرآن
کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان قمی در مسابقات قرآن
به گزارش قم نیوز ناصر حمزه‌ای اظهار داشت: دانش آموزان دختر قمی در سی و هفتمین دوره رقابت‌های قرآن، عترت و نماز رتبه اول و رتبه پنجم را در بخش آوایی کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین دانش آموزان پسر موفق به کسب چهار رتبه دوم،‌ یک رتبه چهارم و سه رتبه پنجم در این دوره از رقابت‌های قرآن، عترت و نماز کشور در بخش آوایی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از مجموع ۷۶ نفر اعزامی به مسابقات کشوری زنجان و مشهد ۲۷ نفر رتبه کشوری را به دست آوردند.

وی گفت: در مسابقات قرآن، عترت و نماز که در رشته‌های قرائت، تفسیر، حفظ، اذان، مداحی، احکام، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و انشای نماز برگزار شد، در مرحله اول آموزشگاهی ۱۳۸ هزار نفر، در مرحله دوم ناحیه‌ای ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر و در مرحله سوم استانی نیز ۲ هزار و ۳۰۰ نفر شرکت کردند.

حمزه‌ای اضافه کرد: از این تعداد ۴۸۰ نفر برگزیده در یک دوره آمادگی کشوری شرکت کرده و در نهایت ۷۶ نفر انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام شدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbaabw.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما