يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 81455
منبع : خبرگزاری فارس

آرمان‌های انقلاب با زبان هنر به کودکان و نوجوانان منتقل شود

قم نيوز : مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد قم با تمجید از استفاده از کودکان و نوجوانان در داوری جشنواره کودک و نوجوان گفت: باید سعی کرد با زبان هنر که زبان تاثیرگذاری است آرمان‌های انقلاب را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کرد.
آرمان‌های انقلاب با زبان هنر به کودکان و نوجوانان منتقل شود
آرمان‌های انقلاب با زبان هنر به کودکان و نوجوانان منتقل شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سعید روحانی در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در قم، در رابطه با مزایای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همه استان‌های کشور، اظهار کرد: اصل این حرکت بسیار با اهمیت است. اینکه جوانان و نوجونان را با مفاهیم هنری آشنا کنیم و مفاهیم ارزشی را با هنر به بچه‌ها ارائه کنیم، اقدامی بسیار شایسته است.

مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد قم با اشاره به داوری فیلم‌ها توسط خود کودکان و نوجوانان، افزود: اینکه جمعی از نوجوانان را آورده‌اند و محتوای فیلم و مؤلفه‌های مهم فیلم مانند موسیقی و نحوه بیان موضوع و سنخیت با مخاطب را به آن‌ها یاد می‌دهند و بعد آن‌ها را داور قرار خود این فیلم‌ها قرار می‌دهند، حرکت شایسته ای است و این اقدام موجب پرورش هنرمندان کودک می‌شود.

وی بر لزوم برنامه ریزی جامع تر برای برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی صحیح تر می‌توان امکان استفاده کودکان و نوجوانان بیشتری را از این ظرفیت فراهم کرد.

روحانی که به تماشای فیلم ۲۳ نفر با ۱۲۰ نفر از کودکان ونوجوانان کانون‌های مساجد نشسته بود، در رابطه با این فیلم هم گفت: فیلم ۲۳ نفر فیلم بسیار ارزشی و خوبی بود. نسل سوم و چهارم انقلاب جنگ را ندیده‌اند و فقط شنیده‌اند و خوانده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز نمی‌شود فقط برای کودکان از دوران دفاع مقدس تعریف کرد، افزود: باید سعی کرد با زبان هنر که زبان تاثیرگذاری است انقلاب را به آن‌ها منتقل کرد. هنر زبان رسایی است و تاثیرات بسیار خوب و عجیبی دارد و باید آن را جدی گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccp0q4.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما