شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81839
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم فوتسال حفاری:

داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود/ احتمال دارد بازنده شویم

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: فکر می‌کنم داور بازی ما با تیم سوهان قم از چیزی ناراحت بود و آمادگی قضاوت این مسابقه را نداشت.
داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود/ احتمال دارد بازنده شویم
داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود/ احتمال دارد بازنده شویم
به گزارش قم نیوز دیدار تیم های فوتسال حفاری اهواز و سوهان محمد قم در شرایطی روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده قم در جریان بود که با نظر داور مسابقه، این دیدار نیمه تمام ماند.

یعقوب مراقی سرمربی تیم حفاری درباره اتفاقات رخ داده در این بازی به خبرنگار مهر، گفت: بازی خوب پیش می رفت ولی متاسفانه داور در نیمه دوم پافشاری کرد که تعدادی از تماشاگران در حال فحاشی هستند. با کمک نیروی انتظامی این تماشاگران از سالن خارج شدند و بازی از سر گرفته شد اما مجدداً بعد از گذشت دقایقی داور اعلام کرد تماشاگران دیگری دارند توهین می کنند. انگار هر تماشاگری حرف می زد، داو بازی را متوقف می کرد.

وی افزود: بعد از گل دوم تیم سوهان، داور مرا اخراج کرد که اعتراضی نکردم. بعد از آن هم به کاپیتان تیم ما کارت زرد نشان داد. بعد از آن بود که تماشاگرانمان نتوانستند جلوی خودشان را بگیرند و داور پایان مسابقه را اعلام کرد. حتی شرایط برگزاری مسابقه بازهم فراهم شد ولی آقای کمربسته گفت بازی را برگزار نمی کند. احساس من این است که آقای کمربسته حتماً از چیزی ناراحت بوده است. به نظرم او آمادگی قضاوت در این مسابقه را نداشت.

سرمربی تیم فوتسال حفاری در پایان درباره احتمال بازنده شدن این تیم به خاطر اتفاقات رخ داده گفت: کمیته انضباطی نتیجه را اعلام خواهد کرد ولی احتمال اینکه ما بازنده شویم هست!

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3vav.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما