شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 81842
منبع : خبرگزاری ايرنا
ورزش قم در هفته‌ای که گذشت؛

از ۱۸ مدال رزمی‌کاران قم تا کسب عنوان سومی المپیاد فوتسال

قم نيوز : در هفته‌ای که رزمی‌کاران قم موفق به کسب ۱۸ مدال از میدان‌ها مختلف ورزشی شدند، دومین دوره لیگ تکواندو دختران استان پس از ۱۰ سال وقفه آغاز شد و سهم قم از المپیاد استعدادهای برتر فوتسال ایران، یک نشان برنز بود.
از ۱۸ مدال رزمی‌کاران قم تا کسب عنوان سومی المپیاد فوتسال
از ۱۸ مدال رزمی‌کاران قم تا کسب عنوان سومی المپیاد فوتسال
به گزارش قم نیوز در هفته‌ای که گذشت، ورزشکاران استان قم در رقابت‌های مختلف ورزشی ازجمله والیبال، هندبال، فوتسال، کشتی و رزمی به مصاف حریفان خود رفتند.

آغاز دومین دوره لیگ تکواندو دختران قم پس از ۱۰ سال وقفه، کسب ۱۸ مدال توسط رزمی‌کاران استان در رقابت‌های کشوری، ایستادن قم روی سکوی سوم هندبال دختران ایران، برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی ووشو، ناکامی والیبالیست‌های امید قم در صعود به مرحله دوم، نشان برنز فوتسالیست‌های قم از المپیاد استعدادهای برتر ایران، بازماندن فوتسال قم از قهرمانی و ۲مدال سهم کشتی‌گیران قم از رقابت پیشکسوتان ایران مهم‌ترین تیتر اخبار ورزشی قم در هفته گذشته است.


دومین دوره لیگ تکواندو دختران قم پس از ۱۰ سال وقفه آغاز شد

آیین افتتاحیه دومین دوره لیگ تکواندو دختران قم پس از ۱۰ سال وقفه با حضور ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم هفته گذشته برگزار شد. این مسابقات در ۱۰ وزن و در ۲ بخش کمربندهای قرمز و مشکی و همچنین سبز و آبی در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این لیگ به مدت ۲ ماه برنامه‌ریزی‌شده است که روزهای پنجشنبه هر هفته مسابقات رده سبز و آبی و روزهای جمعه با هوگوهای الکترونیکی برای رده‌های مشکی و قرمز انجام می‌شود.


رزمی‌کاران قم ۱۸ مدال در رقابت‌های کشوری کسب کردند

آقایان و بانوان رزمی‌کار استان هفته گذشته در رقابت‌های مختلف کشوری موفق به کسب ۱۸ مدال و یک عنوان تیمی شدند. بانوان و آقایان رزمی‌کار قمی در ۹ میدان مختلف به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل این رقابت‌ها کسب ۹ مدال طلا،‌۴ نقره و ۵ برنز و کسب عنوان سوم تیمی در مسابقات کشوری بود.

رقابت‌های کیک بوکسینگ بین‌المللی بانوان،‌ رقابت‌های کیک بوکسینگ WKO بانوان، رقابت‌های سوپر ساباکی بانوان، رقابت‌های تاپ کیک بوکسینگ آقایان، کیک بوکسینگ WKO آقایان، موی تای انتخابی تیم ملی جوانان، المپیاد استعدادهای برتر پنچاک سیلات پسران و همچنین المپیاد استعدادهای برتر سامبو پسران ازجمله مسابقاتی بود که ورزشکاران قمی در آن حضور یافتند.


قم روی سکوی سوم هندبال دختران ایران

تیم دختران هیأت‌ هندبال استان قم با کسب مقام سوم به کار خود در پیکارهای هندبال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران پایان داد.

تیم دختران هیأت‌ هندبال قم در دیدار رده‌بندی برابر خراسان‌رضوی صف‌آرایی کرد و با کسب برتری ۲۸ بر ۱۰ مقابل این تیم به مقام سوم بازی‌ها دست یافت و نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد، ضمن اینکه در فینال تیم اصفهان با نتیجه ۷۲ بر ۵۶ فارس را پشت سر گذاشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.


مراسم گرامیداشت روز جهانی ووشو در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی ووشو با حضور تنی چند از مسئولان استانی و خانواده ووشوی قم هفته گذشته برگزار شد و از قهرمان مدال آور استان در مسابقات جوانان آسیا تجلیل به عمل آمد.

مراسم روز جهانی ووشو که با تجلیل از مهدی اکبری مقدم ووشو کار طلایی و تاریخ ساز استان قم در مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا همراه بود در سالن شهید رضاییان ترتیب یافت.

تجلیل از مهدی اکبری مقدم ستاره جوان ووشوی استان قم که در قالب تیم ملی در مسابقات جوانان آسیا در برونئی صاحب مدال طلای وزن ۵۶ کیلوگرم شد، بخشی از این همایش بود.


ناکامی والیبالیست‌های امید قم در صعود به مرحله دوم

والیبالیست‌های رده سنی امید قم با ۲ پیروزی و تحمل ۲ شکست نتوانستند جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات والیبال امیدهای کشور را کسب کنند.


نشان برنز فوتسالیست‌های قم از المپیاد استعدادهای برتر

پسران فوتسالیست‌ قم با وجود میزبانی از تیم‌های شرکت کننده در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اما به مقام سوم این مسابقات قناعت کردند. قم به عنوان میزبان بازی‌های فوتسال دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، امکانات و شرایطی مطلوبی را برای پذیرایی از ۲۹ تیم شرکت کننده در این مسابقات در نظر گرفته بود، رقابت‌هایی که بعد از مراحل مقدماتی و حذفی آن، چهار تیم هرمزگان، تهران، کردستان و قم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مسابقه فینال این دوره از بازی‌ها تیم هرمزگان با نتیجه جالب ۵ بر ۲ تیم مدعی تهران را شکست داد و عنوان قهرمانی را نصیب خود کرد، اما بازی رده‌بندی بین قم و کردستان در وقت‌های عادی به تساوی ۲ بر ۲ انجامید و سرانجام در ضربات پنالتی تیم قم حریف را شکست داد تا نشان برنز این بازی‌ها را در خانه نگه دارد.


فوتسال قم از قهرمانی بازماند

فوتسالیست‌های جوان تیم محمد سیمای قم با دو شکست غیر منتظره در بازی‌های پایانی خود از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان ایران از قهرمانی این بازی‌ها محروم شدند.

تیم فوتسال جوانان محمد سیمای قم که با عملکرد قابل قبولی از مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی رسیده بود، با وجود شروع خوب و قابل توجه در این مرحله اما پایانی خوشی در این مسابقات نداشت.

جوانان محمد سیمای قم به عنوان یکی از ۶ تیم حاضر در مرحله نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف تیم‌های انصار شهرکرد، شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد و سن‌ایچ ساوه رفت اما با یک برد، دو تساوی و دو باخت در نهایت جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.


۲ مدال سهم کشتی‌گیران قم از رقابت پیشکسوتان ایران

کشتی‌گیران پیشکسوت استان قم از دو رشته آزاد و فرنگی پیکارهای کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور موفق به کسب دو نشان ارزشمند طلا و برنز شدند.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور با عنوان جام غدیر در سالن شهدای هفتم تیر تهران هفته گذشته برگزار شد و کشتی‌گیران شرکت کننده در پنج گروه سنی با یکدیگر رقابت کردند که سرانجام دو مدال طلا و برنز به تیم کشتی پیشکسوتان قم اختصاص یافت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcci4q4.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما