شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 81846
منبع : خبرگزاری فارس

پینگ‌پنگ باز قم در اردوی تیم ملی

قم نيوز : رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از دعوت ورزشکار مستعد و آینده‌دار این رشته به اردوی برترین‌های پینگ‌پنگ پسران ایران خبر داد.
پینگ‌پنگ باز قم در اردوی تیم ملی
پینگ‌پنگ باز قم در اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: بعد از میزبانی رقابت‌های هوپس تنیس روی‌میز کشور و اعزام‌های متنوعی که به میادین مختلف نظیر تور ایرانی و المپیاد استعدادهای برتر پینگ‌پنگ کشور انجام شد، اکنون یکی از نخبه‌های این رشته در اردوی تیم ملی است.

وی با اشاره به دعوت فدراسیون تنیس روی‌میز از 10 بازیکن برتر کشور برای حضور در اردوی آمادگی، عنوان کرد: اردوی برترین‌های هوپس پینگ‌پنگ کشور در رده‌های سنی 10 و 11 سال بخش پسران کشور از 25 تا 29 شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: در این اردو 10 بازیکن برتر مسابقات هوپس کشور که در قم برگزار شد به همراه بازیکنان معرفی شده میزبان حضور خواهند داشت، در حالی که چهره مستعد و آینده‌دار تنیس روی‌میز قم یعنی محمدحسن حبیبی نیز در این اردو کنار دیگر نفرات تمرین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو پینگ‌پنگ بازان استان‌های تهران، قم، قزوین، فارس، مازندران، مرکزی، سیستان و بلوچستان و اصفهان حضور دارند و در کنار 6 بازیکن از استان میزبان زیر نظر محسن شیشه‌گرها به عنوان سرمربی، اسماعیل درویشی به عنوان مربی و پیمان خضوعی سرپرست این تیم تمرینات خود را انجام می‌دهند.

عموئیان یاد آور شد: مرحله نخست تور ایرانی طرح هوپس تنیس روی‌میز پسران کشور روزهای 28 تا 30 مرداد ماه به میزبانی هیأت‌ قم برگزار شد و طبق تقویم سال 1398 فدراسیون پینگ‌پنگ، روزهای دهم تا دوازدهم مهر ماه شاهد برگزاری مرحله دوم این طرح به میزبانی هیأت‌ قزوین خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: مرحله نخست تور ایرانی رده سنی بزرگسالان تنیس روی‌میز ایران در مهر ماه میدان مهمی است که پیش‌روی پینگ‌پنگ بازان قم قرار دارد و آقایان این رشته به قزوین اعزام می‌شوند و بانوان ما نیز به میزبانی هیأت‌ کرمانشاه برای کسب رتبه‌های برتر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3797.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما