شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : 81859
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
سخنران هیئت فاطمیون قم:

ثبات قدم در ولایتمداری، درس مهم نهضت عاشوراست

قم نيوز : سخنران هیئت فاطمیون قم گفت: یکی از درس های بسیار مهم نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ، ثبات قدم در امر ولایت مداری و تبعیت از ولایت است.
ثبات قدم در ولایتمداری، درس مهم نهضت عاشوراست
ثبات قدم در ولایتمداری، درس مهم نهضت عاشوراست
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام هادی الیاسی، طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم با بیان این که نهضت عاشورا در ابعاد و عرصه های مختلف، حاوی درس های بسیار مهمی برای ماست، اظهار داشت: از جمله این درس ها باید به مساله ولایتمداری، ایثار و از خودگذشتگی و همچنین بصیرت داشتن و به موقع عمل کردن اشاره کرد که اصحاب و یاران سیدالشهدا(ع) حقیقتاً در همه این عرصه ها پس از خود امام حسین(ع) در قله قرار داشتند.

وی افزود: مردم کشور ما نیز به تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) و یاران عاشورایی اش، چه در ایام انقلاب و چه به خصوص در دوران دفاع مقدس، تا آخر پای ولایت ماندند و با ایثار و از خودگذشتگی باعث رقم خوردن حماسه های بی شماری شدند که دشمنان انقلاب و نظام را به حیرت عجیبی واداشت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با توطئه های شوم دشمن گفت: ما امروز هم در گام دوم انقلاب باید استوارتر از گذشته، پای انقلاب و ولایت و آرمان هایمان بایستیم و بدانیم که با صبر و مقاومت، بر مشکلات و گرفتاری ها و سختی ها به یاری خدای متعال، غلبه خواهیم کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoana.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما