يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 81863
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله نوری همدانی: مردم کشمیر با عمل به شعار «هیهات منا الذله»پیروز خواهند شد

قم نيوز : حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان در صحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر باز ذلت بروند.
مردم کشمیر با عمل به شعار «هیهات منا الذله»پیروز خواهند شد / همه باید در حمایت از مظلومان در صحنه باشند
مردم کشمیر با عمل به شعار «هیهات منا الذله»پیروز خواهند شد / همه باید در حمایت از مظلومان در صحنه باشند
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از طلاب کشمیری با بیان این که یقینا مردم کشمیر  با شعار هیهات منالذلة و مقاومت، غالب خواهند شد و عزت و عظمت پیدا خواهند کرد گفتند:  باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم .

ایشان با بیان این که  نخستین وظیفه حکومت اسلامی احیای فریضه امر به ‌معروف و نهی از منکر است، افزودند: هیهات منالذلة سیره سیدالشهدا(ع) است و تا زمانی که این مسیر را در پیش نگیریم در برابر دشمنان و بدخواهان به نتیجه نخواهیم رسید، بر اساس آموزه های دینی زندگی که ذلیلانه باشد عار است و انسان باید در مسیر حق مبارزه کند.

معظم له با اشاره به توطئه های انگلیس و استکبار در شبه قاره هند و کشمیر گفتند: سابقا هند، پاکستان و بنگلادش یک منطقه بود، اما آن را تقسیم کردند و وضعیت فعلی کشمیر را پیش آوردند تا همیشه اختلاف و تفرق در آنجا وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: با این توطئه دشمن سعی در تحریک کشورهای مجاور داشت تا اختلاف وجود داشته باشد و مسلمانان تضعیف شوند، وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر ذلت بایستیم و در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که ما از مظلومان و محرومان حمایت می کنیم، ابراز داشتند: هدف انقلاب اسلامی نجات مستضعفان از چنگال مستکبران بوده و ایران طرفدار و حامی مظلومان است.

معظم له با تاکید بر این که وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر ذلت بایستیم و در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنیم،

 خاطرنشان کردند: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان در صحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر باز ذلت بروند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: خداوند متعال به مسلمانان عزت داده است و مسلمین باید مجاهد و مبارزه باشند، همه باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم و امیدواریم مشکلات مردم کشمیر هم حل شود، با شعار هیهات منالذلة  و مقاومت مردم کشمیر غالب خواهند و این منطقه عزت و عظمت پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmcdc.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما