يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 81884
منبع : خبرگزاری فارس

رویارویی قمی‌ها با 3 رقیب اروپایی

قم نيوز : فوتسالیست‌های قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان در تورنمنتی چهارجانبه برای حضور موفق در جام ملت‌های 2020 آسیا به میدان می‌روند.
رویارویی قمی‌ها با 3 رقیب اروپایی
رویارویی قمی‌ها با 3 رقیب اروپایی
به گزارش قم نیوز امسال بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا که در اسفند ماه به انجام می‌رسد مقدماتی جام جهانی 2020 نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل تمام تلاش کادر فنی تیم ملی کشورمان، آماده‌ کردن تیمی قوی و مدعی برای حضور موفق در دوره جدید این بازی‌ها است.

در اکثر دوره‌های گذشته بازی‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا قمی‌ها سهم و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم ملی داشته‌اند، موفقیت‌هایی که با حضور ستاره‌ای همچون علی‌اصغر حسن‌زاده در ترکیب ثابت تیم ملی و همچنین بازیکنانی نظیر علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی برای فوتسال قم رقم خورده است.

اکنون که دوره جدید جام ملت‌های آسیا در پیش است، قمی‌ها به حضور دست‌کم دو بازیکن یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی در ترکیب تیم اعزامی به این بازی‌ها امیدوارند، در حالی که علی‌‌اصغر حسن‌زاده در فصل فوتسالی اخیر عضو تیم شنژن در لیگ باشگاه‌های کشور چین بود و اروجی برای مس سونگون به میدان رفت.

تیم ملی کشورمان در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا چند میدان مهم تدارکاتی در نظر گرفته که یکی از آنها تورنمنتی چهارجانبه در ایران است، مسابقاتی که با حضور تیم ملی ایران و رقابت این تیم با سه تیم اروپایی به نام‌های اسلواکی، اوکراین و بلاروس در شهر مقدس مشهد به انجام خواهد رسید.

شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه از دهم تا سیزدهم آذرماه با تیم‌های اسلواکی، اوکراین و بلاروس روبه‌رو می‌شوند، در حالی که برنامه این بازی‌ها مشخص شده و تیم ملی ایران با حضور کاپیتان قمی خود یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده روز دهم آذرماه با بلاروس، یازدهم آذر با اسلواکی و دوازدهم آذر با اوکراین در سالن شهید بهشتی مشهد بازی خواهد کرد.

در سال‌های اخیر بازیکنان قمی با درخشش خود در بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همواره مورد نظر تیم‌های مطرح فوتسال ایران بوده‌اند و علاوه بر حسن‌زاده و اروجی، چهره‌های دیگری همچون علیرضا وفایی و سعید تقی‌زاده در مس سونگون، میثم ایلانلو در ارژن فارس، مهدی زاهدی در هایپر شاهین‌شهر و بازیکنان شاغل در تیم سوهان محمد سیمای قم در صورت درخشش در لیگ برتر فوتسال شانس همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5vav.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما