چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 81950
منبع : خبرگزاری فارس

تقدیر عزاداران قم از اقدامات آیت الله رئیسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی

قم نيوز : جمعی از عزاداران هیأت فاطمیون قم در طوماری خطاب به رئیس قوه قضاییه، از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر کرده و خواستار ادامه قاطعانه این روند شدند.
تقدیر عزاداران قم از اقدامات آیت الله رئیسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی
تقدیر عزاداران قم از اقدامات آیت الله رئیسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی
به گزارش قم نیوز در این طومار خطاب به آیت الله رئیسی آمده است: بدون شک گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی، نوید بخش آن است که انقلاب اسلامی وارد دوران بلوغ خود گشته است. اما در این میان برخی مفاسد اقتصادی سبب تلخ شدن کام آحاد ملت گردیده است.

در ادامه این طومار اضافه شده است: از آنجا که در گام دوم انقلاب، «عدالت و مبارزه با فساد» یکی از گام‌های اصلی موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و در حالی که کشور درگیر جنگ بزرگ اقتصادی با استکبار است عده‌ای به اسم آقازادگی، صاحب منصب بودن و رانت، تیشه به ریشه اعتقاد مردم به نظام می‌زنند.

در این طومار افزوده شده است: لذا بنا بر استناد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و هم چنین فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد ابلاغی مقام معظم رهبری، دلسوزان انقلاب اسلامی در هیات فاطمیون ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی و قانونی در برخورد با مفاسد اقتصادی، اشد مجازات را برای خائنین به نظام اقتصادی جمهوری اسلامی و بازگشت اموال و دارایی‌ها به بیت المال، خواستاریم.

در پایان این طومار تصریح شده است: قطعا ادامه روند برخورد با این گونه مفاسد اقتصادی سبب دلگرمی بیشتر از پیش مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و عبادتی بزرگ محسوب می‌گردد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxoq4.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما