چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 81955
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل نوسازی مدارس قم:

۵۰ کلاس درس به ظرفیت آموزشی پردیسان قم افزوده می‌شود

قم نيوز : مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی در پردیسان قم در مهرماه امسال، ۵۰ کلاس درس به ظرفیت آموزشی این منطقه افزوده می‌شود.
۵۰ کلاس درس به ظرفیت آموزشی پردیسان قم افزوده می‌شود
۵۰ کلاس درس به ظرفیت آموزشی پردیسان قم افزوده می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن پورگلیان افزود: با توجه به نیاز مبرم منطقه پردیسان به فضاهای گوناگون آموزشی، ۴ سالن ورزشی نیز در مدارس این منطقه در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد. 

وی از احداث و افتتاح ۱۷ طرح شامل مدرسه، سالن ورزشی، کارگاه آموزشی و دیگر فضاهای آموزشی در ابتدای سال تحصیلی جدید در قم خبر داد و گفت: ۵ مدرسه نیز مقاوم‌سازی و برای حضور هرچه بهتر دانش آموزان در مدارس تجهیز و بهسازی شده است.

وی مجموع طرح‌های آموزشی مهرماه امسال را ۱۳۰ کلاس درس و دیگر فضاهای آموزشی با مساحت ۴۴ هزار مترمربع دانست و گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیرین در مناطق مختلف شهری و روستایی آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در پایان تصریح کرد: برای تأمین انشعابات و تعمیر و تجهیز مدارس به‌شدت نیازمند تخصیص اعتبارات لازم هستیم که امیدواریم با مکاتبات و پیگیری‌های انجام‌شده این مسأله هرچه سریع‌تر برطرف شود.

در سال تحصیلی پیش رو حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی استان قم افزوده می‌شود و حدود ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل خواهند شد.

در حال حاضر حدود ۶۶۵ مدرسه با ۶ هزار و ۷۸۳ کلاس درس در قم فعال است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchmwn6.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما