چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 81960
منبع : خبرگزاری تسنیم

آغاز ‌برخورد با واحدهای صنفی عرضه‌کننده البسه با علائم نامتعارف و ممنوعه در قم

قم نيوز : رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف در عرضه البسه با علائم نامتعارف و هنجارشکن در ماه محرم خبر داد .
آغاز ‌برخورد با واحدهای صنفی عرضه‌کننده البسه با علائم نامتعارف و ممنوعه در قم
آغاز ‌برخورد با واحدهای صنفی عرضه‌کننده البسه با علائم نامتعارف و ممنوعه در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اقدامات و تمهیدات ویژه‌ای با صنوف متخلف در عرضه البسه با علائم نامتعارف ، ممنوعه و هنجارشکن در ایام محرم و صفر بر روی پیراهن‌های مشکی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس تمهیدات ویژه‌ای برای برخورد با صنوف متخلف در عرضه لباس‌های مشکی در ایام محرم و صفر با علائم نامتعارف ، ممنوعه و هنجارشکن دارد ، افزود: طرحی عملیاتی در این خصوص اجرا و از 160 واحد صنفی عرضه البسه در سطح استان بازدید و تعداد 4 واحد صنفی در این راستا پلمپ و به 2 واحد صنفی اخطار داده شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در آخر از امت حزب اله استان درخواست کرد که هرگونه خبر در خصوص عرضه البسه با علائم نامتعارف و ممنوعه و هنجارشکن توسط واحد صنفی متخلف را به ستاد خبری پلیس امنیت عمومی به شماره تماس 21825429 اطلاع دهند .


رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از طریق تبلیغات رمالی و فالگیری در فضای مجازی هشدار داد.

سرهنگ علی موالی در این زمینه اظهار داشت: یکی از روش‌هایی که کلاه‌برداران از عدم آگاهی شهروندان سوءاستفاده کرده و پول‌های کلانی را از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند، رمالی، طالع بینی، طلسم، فال قهوه و موضوعاتی مشابه این عناوین در فضای مجازی است.

وی افزود: شیادانی از این قبیل در ارتباطات خود در فضای مجازی با شهروندان خود را فردی دارای قدرت‌های خارق‌العاده و توانایی‌های معنوی معرفی می‌کنند و با فریب افراد و استفاده از روش‌هایی از قبیل تعریف از خود، تهدید فرد به استفاده از قدرت‌های جادویی و دادن اطلاعات کذب و دروغ زمینه جلب اعتماد وی را طرح‌ریزی می‌کنند و از شهروندان پول‌هایی گاه به مراتب کلان درخواست می‌کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: اگر در پایان هم نتیجه‌ای حاصل نشود کلاه‌برداران این پرونده‌ها به مشتریان خود می قبولانند که آن مشیت الهی، قسمت و قضا و قدر بوده و با تهدید فرد به استفاده از قدرت‌های جادویی از اعلام شکایت وی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzn0j.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما