پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 82002
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

کانون هنری شیعی در عمود 299 به زائران خدمت رسانی خواهد کرد

قم نيوز : حوزه استاد هنرهای تجسمی گفت: در عمود 299 با کانون هنر شیعی فعالیت های هنری را به صورت متمرکز پیگری خواهیم کرد و موکب های ایرانی و عراقی که به پرچم و کتیبه نیازمندند از طریق این کانون می توانند موردحمایت قرار گیرند.
کانون هنری شیعی در عمود 299 به زائران خدمت رسانی خواهد کرد
کانون هنری شیعی در عمود 299 به زائران خدمت رسانی خواهد کرد
به گزارش قم نیوز مسعود نجابتی در آئین رونمایی از پوستر شعار اربعین که در سالن همایش های حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، عنوان کرد: ما در سفری که با حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به کربلا داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که برای پیدا کردن یک هویت مشترک نیازمند یک پرچم هستیم.

وی افزود: نوشتن پرچم، کتیبه و رسیدگی به نیازهای موکب ها در زمینه تامین پرچم و طرح ها از جمله اموری است که ما در اربعین حسینی پیگیری خواهیم کرد.

استاد هنرهای تجسمی تاکید کرد: در عمود 299 با کانون هنر شیعی فعالیت های هنری را به صورت متمرکز پیگری خواهیم کرد و موکب های ایرانی و عراقی که به پرچم و کتیبه نیازمندند از طریق این کانون می توانند موردحمایت قرار گیرند.

نجابتی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های فرهنگی برای زائران اربعین تصریح کرد: شعارهایی که برای اربعین تعیین می شود، به صورت گسترده نگاشته می شود تا زائران این شعارها را حمل کنند، بحمدالله شعار امسال اربعین توسط یکی از هنرمندان قمی طراحی شد.

وی خاطرنشان کرد: نقاشان، خوشنویسان و نگارگران در عمود 299 فعالیت خواهند کرد و غرفه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5gbw.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما