يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 82058
منبع : خبرگزاری فارس

بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه‌ استان

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط دولت با دانشگاه‌های استان گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه‌ی استان قم بایستی با جدیت پیگیری شود.
بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه‌ استان
بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه‌ استان
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم، طی سخنانی اظهار کرد: اعتقاد عمیقی به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای تصمیم سازی داریم.

استاندار قم با بیان اینکه همه‌ زیرمجموعه‌ها بایستی نقش خود را در راستای توسعه ایفا کنند افزود: استانداری نقش هماهنگ کننده را در این راستا ایفا می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها برای پر کردن خلأ رابطه بین دولت و مراکز علمی و برقراری ارتباط سیستماتیک افزود: برنامه‌ حضور در جمع دانشگاهیان استان بایستی به صورت هدفمند، به تقویت این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی در راستای حل مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی منتهی شود.

استاندار قم همچنین هدایت پایان نامه‌های تحصیلی به سمت نیازهای استان قم را یکی از اولویت‌های مدیریت استان دانست و گفت: برقراری ارتباط با واحدهای صنعتی، بنیاد نخبگان، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و معاونت علمی رئیس جمهوری از جمله کارهای اولویت دار استان قم در حوزه‌ی مراکز آموزش عالی است.

وی گفت: در زمینه آسیب‌های اجتماعی بایستی راهکار عملی برای پیشگیری از وقوع آن در نظر گرفته شود.

مقام عالی دولت در استان قم همچنین بیان داشت: به لحاظ نشر و تعداد کتابخانه‌های غنی در وضعیت خوبی قرار داریم  و باید از ظرفیت‌های کتابخانه ای مراکز مختلف به صورت مشترک استفاده شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc4xq4.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما