يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82059
منبع : خبرگزاری فارس

پیروزی تکواندوکاران قم در جدال با شیراز و تبریز

قم نيوز : تکواندوکاران استان قم در مسابقات لیگ نونهالان پسر باشگاه‌های کشور موفق به کسب دو پیروزی مقتدرانه برابر نمایندگان شیراز و تبریز شدند.
پیروزی تکواندوکاران قم در جدال با شیراز و تبریز
پیروزی تکواندوکاران قم در جدال با شیراز و تبریز
به گزارش قم نیوز یکی از تیم‌های قمی حاضر در مسابقات فصل 1398 لیگ تکواندو پسران باشگاه‌های کشور در رده سنی نونهالان با حریفان خود رقابت می‌کند، در حالی که پیکارهای این دوره لیگ نونهالان در دو گروه با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف به شکل دوره‌ای مسابقه می‌دهند.

مسابقات هفته دوازدهم از گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ تکواندو نونهالان پسر ایران در حالی به انجام رسید که قم یکی از تیم‌های حاضر در این گروه است و در پایان هفته دوازدهم تیم لوازم خانگی کن در صدر ایستاد، هیات فردیس در رده دوم قرار گرفت، هیات زنجان جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و قم در مکان هفتم به کار خود ادامه می‌دهد.

در پانزدهمین دوره این مسابقات که با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو جریان دارد، نماینده قم با تیم‌های فرمانیه، هیات تنکابن، هیات کاشان، هیات چالوس، لوازم خانگی کن، شهدای دادگستری ارومیه، هیات کهگیلویه و بویراحمد، هیات تبریز، هیات زنجان، شرکت الوند مرغ نورستانی، هیأت‌ فردیس، هیأت‌ شیراز، هیات آمل و هیات کردستان رقابت می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های دهم تا دوازدهم در خانه تکواندو به انجام رسید و در هفته دهم تیم هیأت‌ قم عملکرد عجیبی داشت و در جدال با تیم هیات تکواندو شهرستان چالوس با نتیجه غیر قابل تصور هشت بر دو شکست خورد تا شوک سنگینی به نماینده قم وارد شود.

اما این شکست در عملکرد تیم هیأت‌ تکواندو قم برای مسابقه بعدی مقابل تیم هیأت‌ تکواندو کلانشهر تبریز تاثیر منفی نداشت و نماینده قم این مسابقه مهم را با حساب هشت بر دو از رقیب برد تا با روحیه‌ای مناسب برای رقابت هفته دوازدهم لیگ تکواندو نونهالان ایران برابر تیم هیأت‌ شیراز آماده شوند.

تکواندوکاران مستعد و آینده‌دار قم در سومین مسابقه خود مقابل تیم هیأت‌ تکواندو شهرستان شیراز به میدان رفته و با نتیجه مطمئن 9 بر یک صاحب برتری شدند تا امتیازات ارزشمند این دیدار را به اندوخته‌های قبلی اضافه کرده و در جدول 15 تیمی گروه نخست این فصل در مکان هفتم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdnz0j.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما