يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 82065
منبع : خبرگزاری ايرنا

قم میزبانی اردوی تیم ملی کبدی جوانان ایران است

قم نيوز : دبیر هیات کبدی قم با اشاره به میزبانی قم از یازدهمین اردوی تیم ملی کبدی جوانان کشور گفت: این اردو با حضور ۲۰ بازیکن و کادر فنی تا چهارم مهرماه ادامه دارد.
قم میزبانی اردوی تیم ملی کبدی جوانان ایران است
قم میزبانی اردوی تیم ملی کبدی جوانان ایران است
به گزارش قم نیوز محمد رجایی افزود: این اردو برای حضور قدرتمند تیم ملی کبدی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان است.

وی ادامه داد: اعضای تیم ملی کبدی جوانان کشور تمرینات خود را از فردا(دوشنبه) در خانه کبدی قم واقع در مجموعه ورزشی هفتم تیر آغاز می‌کند.

وی زمین تمرین خانه کبدی این استان را یکی از استانداردترین زمین‌های کشور دانست و افزود: تمام برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باکیفیت اردوی تیم ملی انجام و تلاش شده است تا این میزبانی در بهترین شرایط انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت میزبانی مسابقات، ‌اردوها و رویدادهای ملی ورزشی در قم گفت: به‌منظور استفاده و آشنایی ورزشکاران استان از دانش روز کبدی، با مذاکرات صورت گرفته با فدراسیون کبدی، پنج‌تن از کبدی کاران قمی در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند و در تمرینات آن‌ها شرکت می‌کنند.

رجایی‌ ادامه داد: رتبه کبدی استان در یک سال گذشته بهتر شده که ادامه این روند به‌طورقطع موجب ارتقای جایگاه قم در این رشته ورزشی می‌شود.

دبیر هیات کبدی قم افزود: علی‌اصغر وفایی کبدی کار استان قم به این اردوی تیم ملی دعوت‌شده است که امیدواریم این ورزشکار در ادامه این مسیر بتواند با ارائه بهترین عملکرد در لیست نهایی تیم ملی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های کبدی جوانان جهان طی روزهای ١٨ تا ٢٥ آبان ماه امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود به همین دلیل تیم ملی کبدی جوانان کشور برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها، ‌۲ اردوی آمادگی دیگر در رامسر و کیش برگزار می‌کند.

۲۸۰  کبدی کار در ۲ بخش بانوان و آقایان ذیل هیات کبدی قم سازمان‌دهی شده‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamwna.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما