يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 82066
منبع : خبرگزاری فارس

رسیدگی به فضای سبز ۳۶۱ مدرسه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از رسیدگی به فضای سبز 361 مدرسه از ابتدای سال 97 تاکنون خبر داد.
رسیدگی به فضای سبز ۳۶۱ مدرسه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون
رسیدگی به فضای سبز ۳۶۱ مدرسه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه هرسال ارتباط مجموعه سازمان پارک‌ها با مدارس در دو مرحله و از ابتدای اسفندماه و در نیمه دوم شهریور تا هفته ابتدای مهرماه شکل می‌گیرد، اظهار کرد: ایجاد باغچه‌های جدید در مدارس برای استفاده دانش آموزان و تلطیف فضای مدارس و ساماندهی آنها و پاکسازی و ارتقای وضعیت فضای سبز مدارس اعم از هرس و سم پاشی در دستور کار است و پیمانکاری جداگانه برای این کار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ساماندهی و کاشت گل و گیاه و سم پاشی و آموزش دانش آموزان در مقاطع مختلف، خاطرنشان کرد: همچنین به صورت محدود در برخی از مدارس خاص همچون کودکان استثنایی حرکت درمانی و نصب مجموعه‌های تندرستی در دستور کار است.

جوادیان به اجرای برنامه زنگ مدارس توسط شهرداران مناطق اشاره کرد و با تاکید بر سیکل پذیرش درخواست‌های مدارس، افزود: در اجرای برنامه‌ها و درخواست‌ها، مدارس به صورت مستقل به سازمان پارک‌ها و فضای سبز نامه می‌زنند یا به سامانه  ۱۳۷ اعلام نیاز می‌کنند و در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: مسائل جزئی مرتبط با مدارس را واحدهای فضای سبز مناطق اقدام کرده اما طرح‌های بزرگتر را سازمان پارک‌ها راسا ورود و اجرا می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در ۳۶۱ مدرسه از ابتدای سال ۹۷ تا امروز احداث یا بهسازی یا رسیدگی به فضای سبز انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶ میلیارد ریال توسط سازمان و مناطق جهت نگهداری و توسعه فضای سبز در مدارس هزینه شد.

جوادیان بیان کرد: دانشگاه‌ها، مدارس، مجتمع‌های آموزشی و ورزشی، حوزه‌های علمیه مراکز هدف ما در ارتباط با نهادهای آموزشی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb0gbw.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما