يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 82081
منبع : خبرگزاری تسنیم

100 موکب قمی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم افزود: استان قم امسال با ۱۰۰ موکب آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.
۱۰۰ موکب قمی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند
۱۰۰ موکب قمی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند
به گزارش قم نیوز یونس عالی‌پور ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: راهپیمایی اربعین به‌عنوان یکی از سمبل‌های تشیع مورد توجه همگان قرار می‌گیرد و در سراسر دنیا رصد می‌شود بنابراین با توجه به حساسیت موضوع به کمک مردم عراق برای برگزاری هر چه‌ بهتر این مراسم می‌رویم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم افزود: استان قم 62 موکب در سال 97 داشت، امسال نیز با 100 موکب آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با تأکید بر اینکه این موکب‌ها تماماً با وجوهات مردمی اداره می‌شود، تصریح کرد: دولت فقط بسترساز حضور آن‌ها در محل‌های استقرارشان است و هزینه پذیرایی و برپایی همگی از نذورات مردمی است.

عالی‌پور بیان کرد: موکب‌های استان قم اربعین در 9 نقطه قم، مهران، کوت، بدره، نجف اشرف، مسیر نجف و کربلا، کربلای معلی، کاظمین و سامرا آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین هستند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم اضافه کرد: برای زائرانی که به قم مشرف می‌شوند ما وظیفه پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی را داریم بنابراین لازم است استقبال خوبی از این زائران صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری قم اظهار داشت: با توجه به پیش‌روی بودن هفته احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی هماهنگی و همکاری را در این زمینه داشته باشند.

محمدرضا گروسی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع گفت: مسئولان استان باید یک روز را به‌طور خاص برای دیدار با مردم اختصاص داده و انجام این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizuav.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما