دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 82088
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت تشکیل شبکه اطلاع رسانی دفاع مقدس در قم

قم نيوز : مدیرکل صدا و سیمای استان قم بر ضرورت تشکیل قرارگاه و شبکه اطلاع رسانی رویدادها و اسناد حوزه ایثار و شهادت در قم تاکید کرد.
ضرورت تشکیل شبکه اطلاع رسانی دفاع مقدس در قم
ضرورت تشکیل شبکه اطلاع رسانی دفاع مقدس در قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر در دیدار با حجت الاسلام لقمان‌پور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان که در محل این اداره کل صورت گرفت، اظهار کرد: استان قم در خلق حماسه ایثار و شهادت همواره سرآمد بوده و باید در پاسداشت آن ارزش‌های فراموش نشدنی نیز پیشتاز باشد.

وی افزود: قم پایه اصلی انقلاب اسلامی و از ارکان حماسه ایثار و شهادت و دفاع مقدس است و نام شهید بزرگوار سردار شهید مهدی زین الدین همواره بر تارک تاریخ دفاع مقدس قم می‌درخشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اظهار تأسف از اینکه تاکنون هیچ تولیدی در زمینه فیلم یا انیمیشن و .. درباره شهید زین الدین صورت نگرفته است، ادامه داد: علیرغم گذشت سال‌ها از شهادت این سردار شهید هیچگونه شناخت وسیع و عمیقی در مورد ایشان و دیگر سرداران و فرماندهان شهید وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش جهادی در زمینه جمع آوری و ثبت اسناد و ایجاد قرارگاه و شبکه اطلاع رسانی، با همدلی، همگرایی و همکاری‌های بیشتر و موثرتر بین دستگاه‌های مرتبط، شاهد تسریع در زمینه نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان باشیم.

لطفی نیاسر با تاکید بر اینکه اگر روحیه جهاد و شهادت نبود، از خیلی از ارزش‌ها خبری نبود و باید با رویکردهای عملیاتی مستمر و مناسب، این روحیه عاشورایی و انسان ساز در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfcxdc.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما