دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 82090
منبع : خبرگزاری فارس

تدوین برنامه 2 ساله برای رفع تمام نقاط حادثه خیز استان قم

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: یک برنامه دو ساله برای برطرف کردن تمام نقاط حادثه خیز استان با پیش بینی اعتبار مورد نیاز تدوین و به مرکز ارسال شده است.
تدوین برنامه 2 ساله برای رفع تمام نقاط حادثه خیز استان قم
تدوین برنامه 2 ساله برای رفع تمام نقاط حادثه خیز استان قم
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی با اشاره به وضعیت نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان اظهار کرد: 66 نقطه حادثه خیر در این جاده‌ها شناسایی شد و 10 نقطه حادثه خیز در سال گذشته رفع شد، در 32 نقطه حادثه خیز نیز آشکارسازی صورت گرفت، در برنامه سال جاری نیز رفع 10 نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان قم است.

وی ادامه داد: یک سری نقاط حادثه خیز جدید در جاده‌های استان قم به وجود آمده است، با همکاری راه و شهرسازی، پلیس راه و راهداری این نقاط با توجه به سوابق تصادف رخ داده در طول پنج سال گذشته تعیین می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم افزود: به مرور نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان برطرف می‌شود، یک برنامه دو ساله برای برطرف کردن تمام این نقاط با پیش بینی اعتبار مورد نیاز تدوین و به مرکز ارسال شده است.

جمالی با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش تصادفات در استان قم اظهار کرد: امسال پیش بینی کردیم تلاش کنیم که 10 درصد کاهش تصادفات را در سال جاری رقم بزنیم و یکی از اقدامات در این زمینه رفع نقاط حادثه خیز است، اما عوامل دیگر نیز در این زمینه دخیل است، در فصل بهار آمار تلفات تصادفات در استان کاهش داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciuuav.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما