دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 82094
منبع : خبرگزاری فارس

امکان استفاده دستگاه‌های اجرایی استان قم از اوراق تسویه

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: جلسات مختلفی را در خصوص اوراق تسویه با دستگاه‌های اجرایی در استان قم برگزار کردیم، بسیاری از این دستگاه‌ها می‌توانند برای تسویه بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی از این اوراق استفاده کنند.
امکان استفاده دستگاه‌های اجرایی استان قم از اوراق تسویه
امکان استفاده دستگاه‌های اجرایی استان قم از اوراق تسویه
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش با اشاره به ردیف‌های اعتبار متمرکز اظهار کرد: با 23 دستگاه استان که می‌توانند سهم خوبی از این ردیف‌ها داشته باشند، مکاتبه کردیم و سال گذشته 160 میلیارد تومان جذب اعتبار از این طریق داشتیم.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی را در خصوص اوراق تسویه با دستگاه‌های اجرایی در استان قم برگزار کردیم، بسیاری از این دستگاه‌ها می‌توانند برای تسویه بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی از این اوراق استفاده کنند، اوراق تسویه ظرفیتی برای دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: بحث واگذاری پروژه‌های دولتی را در استان پیگیری کردیم، واگذاری پروژه‌ها جزو سیاست‌های دولت است و موجب کم شدن بار مالی دولت می‌شود، دستگاه‌های اجرایی استان قم در این زمینه باید همکاری بیشتری داشته باشند.

نوربخش با اشاره به تغییرات ساختار بودجه اظهار کرد: تغییر ساختار بودجه شروع شده است و سازمان برنامه و بودجه این مساله را پیگیری می‌کند، بحث دستگاه‌های سیاست گذار و دستگاه‌های مجری در بودجه سال آینده مطرح خواهد شد و استان‌ها دخالت بیشتری در تدوین بودجه خواهند داشت‌.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص بودجه به عملکرد درآمدی مرتبط خواهد شد و باید برای کسب درآمدهای مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی در استان قم تلاش کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc0xq4.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما