دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82097
منبع : خبرگزاری مهر
تا پایان امسال؛

۱۱۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۱۱۰ دوربین نظارتی در این شهر تا پایان امسال خبر داد و گفت:‌ ۹۰ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است.
۱۱۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود
۱۱۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با بیان اینکه ۹۰ دوربین نظارتی در شهر قم فعال است، گفت: ۱۱۰ دوربین نظارتی خریداری و قرارداد نصب آن منعقد شده که تا پایان امسال در سطح شهر نصب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با نصب ۲۰۰ دوربین نظارتی پوشش نسبی در سطح معابر شهر خواهیم داشت، افزود: دوربین‌ها عمدتا در میادین، چهارراه‌ها و مکان‌های پرتردد نصب می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شهر قم با نصب دوربین‌های جدید به نسبت جمعیت شهر، متناسب با سایر کلانشهرها خواهد بود.

وی با بیان اینکه نصب دوربین نظارتی در سطح شهر مانع از وقوع اتفاقات از جمله تصادف می‌شود، افزود: نظارت تصویری موجب می‌شود تا بتوان در صورت بروز تصادف تصمیمات سریع‌تر و به موقع‌تری گرفته شود و عوامل امدادی و خدماتی بتوانند سریع‌تر به محل برسند.

ذاکریان اظهار داشت: نصب دوربین‌های نظارتی با تشخیص ترافیک معابر و اطلاع رسانی برای مسیریابی و نصب تابلوهای خبری هوشمند در سطح شهر می‌تواند کمک بسیاری به شهروندان داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: دوربین‌های نظارتی از لحاظ تأمین امینت نیز نقش بسیار مثبتی دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfexdc.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما