جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب : 82165
منبع : خبرگزاری فارس

نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی افتتاح می‌شود

قم نيوز : جانشین فرمانده سپاه استان قم از افتتاح نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در شامگاه 31 شهریور ماه افتتاح خواهد شد.
نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی افتتاح می‌شود
نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز احمد بیطرفان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: در صبح روز  31 شهریورماه رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود و آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم سخنران ویژه این برنامه است.

وی ادامه داد: غرفه فرهنگی، غرفه اقتصاد مقاومتی، نمایش جنگ افزار، بازسازی عملیات کربلای 5 و خاطره گویی پیشکسوتان از جمله بخش‌های نمایشگاه یاد یاران است که این نمایشگاه در شامگاه 31 شهریور با حضور آیت‌الله نوری همدانی افتتاح می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم افزود: محل نمایشگاه یادیاران در بین شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران در پشت کوه خضر است، پارکینگ به اندازه کافی در این نمایشگاه وجود دارد و مردم از برنامه رزمایش در این نمایشگاه استقبال زیادی می‌کنند.

بیطرفان ادامه داد: گلزارهای شهدا در پنج شنبه هفته آینده به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران می‌شوند، همچنین در این هفته با سرکشی به خانه‌های شهدای استان قم از خانواده‌های آن تقدیر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: 30 برنامه اصلی و 200 برنامه فرعی توسط اقشار بسیج در استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، برگزاری برنامه‌هایی را به مناسبت این هفته برنامه ریزی کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم افزود: در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌هایشان را در حد کوچک نسبت به کار بزرگ آن‌ها زنده خواهیم کرد تا جوانان از رزمندگان دوران مقدس الگو بگیرند و بتوانیم که در ادامه مسیر جمهوری اسلامی از این الگوها استفاده کنیم.

بیطرفان با اشاره به انعکاس رسانه ای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قم اظهار کرد: برنامه رژه نیروهای مسلح استان و نیز ویژه برنامه نمایشگاه یاد یاران هر شب از صدا و سیمای مرکز قم پخش می‌شود.

وی ادامه داد: نوبت صبح نمایشگاه یاد یاران برای بازدید دانش آموزان است، ولی بازدید نمایشگاه در نوبت شب به صورت عمومی است، گرچه که مردم معمولا با وسیله نقلیه شخصی به نمایشگاه می‌روند ولی آمادگی تامین وسایل ترابری برای انتقال اقشار مردم به نمایشگاه یاد یارن را داریم.

جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: برپایی غرفه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و حضور کارشناسان برای پاسخ به شبهات در خصوص جنگ تحمیلی و ایجاد میز خدمت از جمله ویژگی‌های نمایشگاه یاد یاران است. نمایش پهپادی در این نمایشگاه صورت می‌گیرد و تئاتر سرباز وطن در نمایشگاه هر روز اجرا می‌شود و امکان حضور 400 تماشاگر در هر سانس وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs8bw.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما