جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 82167
منبع : خبرگزاری تسنیم

5 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در قم پرداخت می‌شود

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مشاغل خانگی در سال ۹۸ گفت: در سال جاری میزان تسهیلات ۵ میلیارد تومان است که به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در قم پرداخت می‌شود
۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در قم پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مبلغ کل مشاغل خانگی در سال‌های اخیر کاهش داشته است، اظهار داشت: در سال 96، مبلغ 16 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ بوده که 8 میلیارد و 800 میلیون ریال تخصیص‌یافته که از این مقدار 9 میلیارد و 300 میلیون ریال به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: در سال 97، جمع کل ابلاغ یازده میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که 109 درصد به بانک‌های معرفی کرده‌ایم که 66 درصد پرداخت تسهیلات انجام‌شده است.

وی ادامه داد: سقف پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی، در سال 97 از سوی بانک ملی 35 درصد، بانک تجارت 60 درصد، کشاورزی 89 درصد و بانک رفاه کارگران 98 درصد بوده است، جمعاً 69 درصد در سال 97 تسهیلات به متقاضیان پرداخت‌شده است.

کاویانی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مشاغل خانگی در سال 98 گفت: در سال جاری میزان تسهیلات 5 میلیارد تومان است که مربوط به دو بانک رفاه و توسعه تعاون بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ابراز کرد: در سال جاری کاهش 75 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به دو سال قبل به‌شدت موجب کاهش سهمیه استان‌ها شده است که این مسئله از سوی بانک مرکزی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5f0j.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما