جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 82174
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله نوری همدانی: مردمی بودن فعالیت‌ها از ویژگی‌های مهم کمیته امداد است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه مردمی بودن کارها از ویژگی‌های مهم کمیته امداد است گفت: توانمندسازی بسیار مهم بوده و کمیته امداد باید سعی کند افراد تحت پوشش را توانمند کند و پیامبر(ص) در این راستا گام برداشتند.
آیت‌الله نوری همدانی: مردمی بودن فعالیت‌ها از ویژگی‌های مهم کمیته امداد است
آیت‌الله نوری همدانی: مردمی بودن فعالیت‌ها از ویژگی‌های مهم کمیته امداد است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: وجود جهل، فقر و ظلم زیبنده جامعه اسلامی نیست و نباید وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم فقر جای خود را به علم دهد، تصریح کرد: باید ظلم در جامعه اسلامی ریشه‌کن شود و عدالت در جامعه نشر پیدا کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت تأسیس کمیته امداد توسط امام راحل تصریح کرد: خدمت به مردم مسئله‌ای مهم در اسلام است، ریشه‌کن کردن فقر در جامعه از انگیزه‌های اصلی امام خمینی(ره) برای تأسیس کمیته امداد بوده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر اینکه مردمی بودن کارها از ویژگی‌های مهم کمیته امداد است عنوان کرد: توانمندسازی بسیار مهم بوده و کمیته امداد باید سعی کند افراد تحت پوشش را توانمند کند و پیامبر(ص) در این راستا گام برداشتند.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد بسیار مهم است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام گیرد، توانمندسازی نیازمندان یک مهارت است که باید در این مورد اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) کمیته امداد را به‌عنوان یک شجره طیبه در کشور به امید اینکه فقط در کشور ریشه‌کن شود، تأسیس کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba8bw.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما