جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 82176
منبع : خبرگزاری تسنیم

اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قم

قم نيوز : مدیرکل ارشاد استان قم گفت: با رأی‌گیری اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید که از محل اعتبارات دولتی اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی هنری خیابان امام اختصاص یابد.
اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قم
اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قم
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی هنری خیابان امام(ره) اظهار داشت: به‌دلیل مشکلات اعتباری مجتمع فرهنگی هنری مسکوت مانده و فقط کتابخانه آن پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه احداث این پروژه از محل اعتبارات مقام معظم رهبری به تصویب رسیده است، تأکید کرد: با گذشت یک دهه از تصویب این پروژه اما هنوز این مجتمع به بهره‌برداری نرسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: حدود 5 هزار مترمربع کل زمین این مجتمع بوده است که اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث این مجتمع نیاز است تا به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پارکینگ پروژه کتابخانه مرکزی دیده نشده بود که با احداث این مجتمع مشکل پارکینگ هم حل خواهد شد، فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار داده‌ایم اما کسی استقبال نکرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه بعد از تهران نخستین پلاتوی تئاتر در کنار مجتمع فرهنگی هنری خیابان امام ساخته خواهد شد، افزود: درصد زیرساخت فرهنگی استان نسبت به کل کشور پایین‌تر است.

گفتنی است در پایان جلسه با رأی‌گیری اعضا به تصویب رسید که از محل اعتبارات دولتی اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع اختصاص یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9f0j.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما