شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 82187
منبع : خبرگزاری فارس

آماده‌باش کامل اورژانس 115 قم در روزهای پایانی تعطیلات

قم نيوز : در روزهای پایانی تعطیلات تابستان و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، اورژانس قم در آماده باش کامل به سر می‌برد.
آماده‌باش کامل اورژانس 115 قم در روزهای پایانی تعطیلات
آماده‌باش کامل اورژانس 115 قم در روزهای پایانی تعطیلات
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس 115 قم در این خصوص گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان قم به ویژه ۲۲ پایگاه جاده‌ای و بالگرد و اتوبوس آمبولانس اورژانس قم به منظور ارائه خدمت در حداقل زمان ممکن در دو روز باقیمانده از تعطیلات تابستان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: روز گذشته در صبح و عصر مجموع تصادفات در محورهای قم-جعفریه، دستجرد-تفرش،دستجرد-وشاره، قم-کهک، اتوبان قم-کاشان، اتوبان قم-تهران، قم-نیزار و... صورت گرفت که با حضور به موقع اورژانس خدمات رسانی‌های لازم انجام شد.

سخنگوی اورژانس 115 قم تصریح کرد: دو تصادف شاخص شهری در بلوار امام موسی صدر و خیابان توحید نیز رخ داد که مصدومانی با آسیب‌های مختلف در بر داشت که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل به صورت سرپایی درمان شده و یا به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فراهانی ابراز کرد: در تصادف اتوبان کاشان نیز متاسفانه مجروح حادثه از ناحیه پا دچار قطع عضو شد که بالگرد اورژانس به محل اعزام و اقدام به انتقال مصدوم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: توصیه اورژانس ۱۱۵ به مسافرین دقت و مراقبت و رعایت بیش از پیش مقررات رانندگی و ترافیکی و نیز استراحت کامل در فواصل رانندگی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfeydc.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما