شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 82192
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار 1.2 میلیارد ریالی در قم

قم نيوز : مدیرکل اوقاف استان قم گفت: طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای کمک به دانش‌آموزان برای تامین لوازم التحریر و از محل عواید موقوفات اجرا شد.
اجرای طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار 1.2 میلیارد ریالی در قم
اجرای طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار 1.2 میلیارد ریالی در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل عواید موقوفات خاص اظهار کرد: بر این اساس تفاهم‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد به امضا رسیده و همچنین از بین مراجعات حضوری هم افرادی که نیاز به کمک دارند شناسایی می‌شوند.

وی افزود: امسال هم طرح مذکور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای تامین کیف و لوازم‌التحریر ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان قم اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه به این ترتیب و از محل عواید موقوفات، کیف‌های مدرسه و لوازم التحریر مورد نیاز برای حدود ۹ ماه تحصیلی ویژه دوره‌های ابتدایی و دبیرستان خریداری شد خاطرنشان کرد: برای اهدای این لوازم به افراد مد نظر، همایشی با عنوان «مهر تحصیلی» برگزار شد.

وی ادامه داد: در همایش مذکور و پس از اجرای برنامه‌های متنوع و ضیافت ناهار، کیف‌های تهیه شده در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

اسکندری با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی همه ساله و در نیمه دوم شهریورماه اجرایی می‌شود گفت: خیراندیشان و نیکوکارانی که مایل هستند در اجرای طرح همکاری کنند، می‌توانند به ادارات اوقاف استان در بخش‌ها و نواحی مختلف مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb58bw.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما