شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 82195
منبع : خبرگزاری مهر

آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب خداحافظی می‌کند

قم نيوز : مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، از خداحافظی آیت الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع تقریب در آینده نزدیک خبر داد.
آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب خداحافظی می‌کند
آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب خداحافظی می‌کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمداسماعیل پورهواشمی خبر خداحافظی آیت الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع تقریب را تایید کرد و گفت: در حال حاضر مقدمات کار در حال انجام است.

مدیرعامل خبرگزاری تقریب در پاسخ به سؤالی درباره جایگزین آیت الله اراکی در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز توضیحی نداد.

آیت‌الله محسن اراکی در گفتگویی با اعلام خبر خداحافظی خود از مجمع، گفته بود زمانی چند به پایان مأموریت اینجانب از سوی مقام معظم رهبری نمانده است و همان‌طور که پیش از این نیز چندین بار عرض کرده‌ام، اولویت را پرداختن به علوم دینی و خلاء هایی که در حوزه علمیه وجود داشته و دارد، می‌بینم.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشته است: اخیراً نیز از مقام عظمای ولایت خواهش کرده‌ام که در صورت صلاح‌دید و امکان اجازه ادامه سربازی اینجانب را در سنگر علم فراهم کنند که درخواست اینجانب مورد موافقت معظم له قرارگرفته است که لازم می‌دانم از مقام معظّم رهبری که با حسن اعتمادشان به اینجانب این مأموریت سنگین را در این شرایط ویژه به عهده‌ی اینجانب گذاشته‌اند کمال تشکر را داشته باشم. البته حضور بنده در سنگرهای علمی قطعاً به معنای منفک شدن از خدمت در سنگر تقریب مذاهب که مرکز خنثی شدن توطئه‌های آمریکا و نظام سلطه بوده و هست نخواهد بود و ان شاءالله همانند گذشته شیعه و سنی با وحدت و همکاری، تمام توطئه‌های دشمن را محکوم به شکست خواهند کرد.

گفتنی است، آیت الله محسن اراکی از تیرماه سال ۱۳۹۱ با حکم مقام معظم رهبری، مسئولیت دبیرکلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcenz8v.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما