جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 82533
منبع : خبرگزاری فارس

تشرف 2500دانشجوی زائر اولی به حرم امام رضا(ع)

قم نيوز : معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از اعزام 2 هزار و 500دانشجوی زائر اولی در ایام اربعین به صورت رایگان به زیارت امام رضا(ع) در قالب طرح «نهضت رضوی»خبر داد.
تشرف 2500دانشجوی زائر اولی به حرم امام رضا(ع)
تشرف 2500دانشجوی زائر اولی به حرم امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز غلامرضا غفاری عصر امروز در اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان که در مجتمع امین قم برگزار شد، با اشاره به اهتمام وزارت علوم به اعتلای علوم قرآنی تصریح کرد: برگزاری سی‌وچهار دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان نیز نشان دهنده این اهتمام و توجه است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج قرآن کریم در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه از سوی بخش های مختلف تاکنون اقدامات بسیاری انجام گرفته است ولی باید به گونه ای در جامعه عمل شود که تمام زندگی ما قرآنی شده و فرهنگ قرآن و عترت در همه زندگی ما نهادینه شده باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اشاره به رقابت دانشجویان در 33 رشته و 6 بخش سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان گفت: امیدواریم که هر سال شاهد رونق بیشتر این جشنواره باشیم.

وی به امضای تفاهم‌نامه وزارت علوم با آستان قدس رضوی اظهار کرد: در راستای این تفاهم نامه طرح «نهضت رضوی» اجرا شده و 2500 دانشجوی زائر اولی در ایام اربعین به صورت رایگان به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaemna.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما