شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 82575
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت‌الله سعیدی : امین بودن و هوشمندی در ذات نیروهای انتظامی است

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: هوشمندی و امین مردم‌بودن دو عنصری است که در ذات و هویت نیروهای انتظامی و پلیس نهفته است.
امین بودن و هوشمندی در ذات نیروهای انتظامی است
امین بودن و هوشمندی در ذات نیروهای انتظامی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، طی سخنانی با اشاره به سخنی از امیرمؤمنان علی علیه‌السلام که فرمود «مؤمن چنین است که نفسش از او در زحمت است و مردم در پرتو و سایه او در راحتی هستند»، اظهار کرد: امروز نیروهای مؤمن انتظامی ما به این ویژگی مزین هستند.

وی افزود: هوشمندی و امین مردم‌بودن  دو  عنصری است که در ذات و هویت نیروهای انتظامی و پلیس نهفته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: هوشمندی پلیس خاستگاه اصلی‌اش معرفت و معنویت است و این یک وجه امتیاز ویژه برای نیروی انتظامی و پلیس ایران اسلامی نسبت به پلیس سایر کشورهای جهان محسوب می‌شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: پلیس ایران اسلامی امروز با برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن و عترت امروز به یک پلیس سرآمد در کل جهان تبدیل شده است.

آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که امروز پلیس ما در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است، گفت: این ویژگی در نیروی انتظامی با عمل به رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و بهره‌مندی از آموزش‌های مربیان و اساتید مؤمن حاصل شده است.

وی افزود: مردم در سایه پلیس هوشمند و امین احساس برجستگی در عرصه‌های مختلفی همچون برخورد با اشرار، غرض‌ورزان و جاهلان دارند و نیروی انتظامی ما امروز در حالی که خادم مردم‌اند، امین اسرار آنها نیز هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم دفاع از امر به معروف و نهی از منکر را یکی دیگر از امتیازات نیروی انتظامی و پلیس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: از جمله نهادهایی که در حال حاضر می‌تواند با سرافرازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کند، نیروی انتظامی است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم خداوند نیروی انتظامی را در راه تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی یاری فرماید و بتوانند خادمان حضرت ولی‌عصر(عج) باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnn97.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما