يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 82590
منبع : خبرگزاری فارس

مسؤولان قم به احیای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند

قم نيوز : فرمانده سپاه قم گفت: امام حسین(ع) برای احیای دین که بالاترین امر به معروف و نهی از منکر است، از جان خود گذشت و باید دولتمردان در استان قم نیز بیش از پیش به مساله احیای این فریضه توجه داشته باشند.
مسؤولان قم به احیای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند
مسؤولان قم به احیای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند
به گزارش قم نیوز سردار محمد تقی شاهچراغی در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم در سالن همایش‌های غدیر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت شهر قم اظهار کرد: ایشان در جمع مردم قم نسبت به اهمیت این شهر تاکید کردند، سخنان رهبر معظم انقلاب از جایگاه ولایت و براساس حکمت است و این سخنان فرمان محسوب می‌شود و قرارگاه 19 دی پس از آن در قم شکل گرفت.

وی ادامه داد: قرارگاه 19 دی هر هفته جلسات خود را برگزار کرده و این قرارگاه مسائل مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب در خصوص شهر قم را پیگیری می‌کند و نیروی انتظامی، فرمانداری، دفتر تبلیغات و حوزه علمیه حضور پررنگی در جلسات دارند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: قرارگاه 19 کارگروه‌هایی دارد و این قرارگاه وضعیت ادارات استان را نیز رصد می‌کند، قرارگاه دبیرخانه ای نیز دارد و فعال بودن قرارگاه 19 دی به دلیل سخنان مقام معظم رهبری و انتظارات مردم متدین شهر قم است، شهری که کانون توجه مستضعفان جهان است و دشمن به آن توجه دارد.

شاهچراغی با اشاره به طرح تذکر لسانی در شهر قم اظهار کرد: گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر اقدام به تذکر لسانی در این شهر می‌کنند تا فضای شهر قم با سلامت همراه باشد، دشمن تلاش همه جانبه ای دارد تا جایگاه مرکزیت انقلاب اسلامی را خدشه دار کند و زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد: قرارگاه 19 دی اصرار دارد که از ظرفیت مردمی استفاده کند، این قرارگاه نیازمند کمک همه است و اقدامات قرارگاه اثر خودش را داشته، اما هجمه دشمن زیاد است.

فرمانده سپاه استان قم افزود: امام حسین(ع) برای احیای دین که بالاترین امر به معروف و نهی از منکر است، از جان خود گذشت و باید دولتمردان در استان قم نیز بیش از پیش به مساله احیای این فریضه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzk0j.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما