چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 82692
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر باشگاه سواد رسانه ای ایران:

دشمن نمی خواهد عظمت پیاده روی اربعین انعکاس وسیع رسانه ای پیدا کند

قم نيوز : مدیر باشگاه سواد رسانه ای ایران تصریح کرد: دشمن نمی خواهد عظمت پیاده روی اربعین حسینی در گستره ی جهانی، انعکاس وسیع رسانه ای پیدا کند.
دشمن نمی خواهد عظمت پیاده روی اربعین انعکاس وسیع رسانه ای پیدا کند
دشمن نمی خواهد عظمت پیاده روی اربعین انعکاس وسیع رسانه ای پیدا کند
محمد صادق باطنی قم نیوز با اشاره به این که رویکرد رسانه های غربی در مواجهه با پدیده اربعین، کاملاً در خدمت سیاست هایی است که صاحبان آن ها و سیاستمداران غربی و آمریکایی دیکته می کنند، اظهار داشت: آن ها در سال های اخیر به وضوح نشان داده اند که علاوه بر بایکوت رسانه ای پیاده روی ۲۰ میلیونی اربعین، به دنبال به حاشیه بُردن عظمت این موضوع با پرداختن به برخی موضوعات خاص هستند.

وی افزود: به عنوان مثال، رسانه های غربی به اشکال مختلف می کوشند چنین به مخاطب القا کنند که امنیت در اربعین وجود ندارد و زایران باید خود به فکر امنیت خودشان باشند و در واقع آن ها با کلیدواژه امنیت می خواهند در بین کسانی که به این مراسم اربعین هنوز نرفته اند، این تردید را ایجاد کنند و حضور گسترده مردم را تحت الشعاع جنگ روانی – رسانه ای خویش قرار دهند.

این کارشناس و مدرس سواد رسانه ای همچنین گفت: از سویی آن ها می خواهند چنین القا کنند که پیاده روی اربعین به نوعی قدرت نمایی شیعی در برابر دیگر مذاهب است و حال آن که در این مراسم باشکوه، علاوه بر شیعیان، برادران اهل سنت و نیز پیروان سایر ادیان نیز حضور دارند و این نشان می دهند که راه و مکتب امام حسین(ع)، جهانی و فرامذهبی است.

وی بیان داشت: برخلاف خواست دشمن و رسانه هایش که نمی خواهند اصلاً چیزی به نام پیاده روی اربعین، وجود داشته باشد، به عنایت خدای متعال و به برکت خون مطهر امام حسین(ع)، روز به روز این پدیده، ابعاد وسیع تر جهانی به خود می گیرد و رسانه های غربی و آمریکایی با وجود همه تلاششان نمی توانند جلوی تحقق این مساله را بگیرند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgx397.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما