چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 82698
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد3300 فرصت شغلی جدید در نیمه نخست سال در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت:‌ در ۶ ماه نخست سال جاری، تسهیلات رونق تولید برای ۲۰ واحد صنعتی استان به مبلغ ۷۲۷ میلیارد ریال و تثبیت اشتغال ۸۸۷ نفر مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شد.
ایجاد3300 فرصت شغلی جدید در نیمه نخست سال در قم
ایجاد3300 فرصت شغلی جدید در نیمه نخست سال در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی بیان کرد: هدف از پرداخت این تسهیلات علاوه برافزایش حجم تولید،‌ حفظ و گسترش فرصت‌های شغلی در واحدهای صنعتی استان است که به همین منظور روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در ۶ ماهه دوم سال جاری نیز با استفاده از اعتبارات مصوب به جد دنبال می‌شود.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش صنعت استان طی سال جاری،‌ گفت: ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۱۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ازجمله هدف‌های این بخش در سال جاری است.

وی ادامه داد: در همین راستا بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از ابتدای سال جاری تاکنون  3300 فرصت شغلی جدید با سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در استان محقق شده است.

سیجانی گفت: همچنین ۲۵۲ میلیون دلار صادرات کالا از استان قم طی سال جاری هدف‌گذاری شده که تاکنون ۱۱۷ میلیون دلار آن محقق شده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ واحد صنعتی راکد قم با اشتغال ۱۰۹ نفر درزمینهٔ تولید صنایع غذایی، کفش و دمپایی،‌ محصولات پلاستیکی،‌ صنایع معدنی و شیمیایی فعال شد و به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: برای توسعه فعالیت‌های صنعتی استان نیز خوشه‌های فرش، کفش ماشینی،‌ سنگ،‌ پسته،‌ انگشتر سازی،‌ پوشاک،‌ سیمان، سوهان، ‌فناوری اطلاعات، محصولات پلاستیکی و مبلمان و چوب شناسایی‌شده‌است که از این میان خوشه‌های فرش، کفش ماشینی،‌ سنگ،‌ مبلمان و چوب و سوهان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4eq4.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما