پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 82720
منبع : خبرگزاری فارس

دستگاه‌های نظارتی حامی مدیران ریسک‌پذیر و بن‌بست شکن باشند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از مدیرانی که دارای روحیه ریسک‌پذیری بوده و قدرت دور زدن تحریم‌ها را دارند گفت: دستگاه‌های نظارتی طبق موازین قانونی حامی چنین مدیران شجاعی باشند.
دستگاه‌های نظارتی حامی مدیران ریسک‌پذیر و بن‌بست شکن باشند
دستگاه‌های نظارتی حامی مدیران ریسک‌پذیر و بن‌بست شکن باشند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه نباید اجازه فعالیت صنوف به‌صورت پراکنده در استان داده شود، استقرار صنایع مرتبط با صنعت چوب در شهرک تخصصی چوب و مبلمان را مورد تاکید قرار دادو گفت: یکی از مسائلی که برای استان مشکل‌ساز است بحث نقاط حادثه‌خیز بوده که باید طوری عمل شود که ضوابط ایمنی در محورهای کهک، دستجرد و فردو که در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارند و حادثه‌خیز هستند بهبود یابد.

وی یکی از مشکلات این محورهای حادثه‌خیز را کمبود روشنایی عنوان کرد و افزود: مسوولان استانی باید در راستای حل مشکلات این محورها گام‌های بلندتری بردارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از محورهای حادثه‌خیز استان را ابتدای ورودی پل مرجعیت از سمت پردیسان دانست و با تاکید بر اینکه این محور ازنظر قوس مهندسی دچار اشکال اساسی است خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه مدیران استان باشد تلاش برای افزایش سهم استان از بودجه سال آینده کشور است چراکه هم‌اکنون بودجه سال آینده در حال نهایی شدن است و باید به نحو شایسته برای این امر تلاش شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از مدیرانی که دارای روحیه ریسک‌پذیری بوده و قدرت دور زدن تحریم‌ها را دارند گفت: دستگاه‌های نظارتی طبق موازین قانونی حامی چنین مدیران شجاعی باشند.

ذوالنوری با اشاره به تاکید آیت‌الله رئیسی بر حمایت از مدیران ریسک‌پذیر تصریح کرد: نباید در سازمان‌های نظارتی سخت‌گیری‌های بیش‌ از اندازه داشت چراکه اگر بخواهیم در چارچوب‌های خشک گیر کنیم کاری در استان انجام نمی‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بن‌بست شکنی و ریسک برخی مدیران برای حل مشکلات و دورزدن تحریم‌ها با اینکه به دنبال منافع شخصی باشد تفاوت می‌کند افزود: این را هم باید توجه داشت که اگر در یک دستگاه اداری ما تخلفی هم شد اینکه دستبند بزنند و حیثیت سازمان شکسته شود پذیرفته نیست و لازم است خود مدیر احضار نشود و وکیلی برایش تعیین شود تا حرمت مدیر و بخش اقتصادی حفظ شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuyav.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما