پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 82721
منبع : خبرگزاری فارس

12 نقطه حادثه‌خیز استان تا پایان سال رفع می‌شود

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر رفع ۱۲ نقطه حادثه خیز استان تا پایان امسال گفت: با پیش‌بینی صورت گرفته هر سال باید 10 نقطه حادثه‌خیز در قم با افزایش ضریب ایمنی شرایط مطلوبی پیدا کند که این کار در دست انجام است.
12 نقطه حادثه‌خیز استان تا پایان سال رفع می‌شود
12 نقطه حادثه‌خیز استان تا پایان سال رفع می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر رفع ۱۲ نقطه حادثه خیز استان تا پایان امسال اظهار کرد: با پیش‌بینی صورت گرفته هر سال باید 10 نقطه حادثه‌خیز در قم با افزایش ضریب ایمنی شرایط مطلوبی پیدا کند که این کار در دست انجام است.

وی لزوم راستی‌آزمایی عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص اقدامات سال ۹۷ و ۶ ماه نخست اسمال تا پایان مهرماه را مورد توجه قرار داد و گفت: براساس پژوهش‌های صورت گرفته هر سال 80 میلیون نفر از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند و یک چهارم آن‌ها وارد شهر شده و به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران می‌روند.

استاندار قم همچنین از ورود سالانه سه میلیون زائر خارجی به این شهر نام برد و گفت: قم در منطقه مرکزی و در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار گرفته است و همین امر آمار تردد در محورهای مواصلاتی این استان را بالا می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه برای تأمین زیرساخت‌های برق استان باید جلسات فوق العاده ای درسطح استان تشکیل ونیازهای استان برای پیش بینی در بودجه سال آینده در اختیار نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تصریح کرد: برای تکمیل خط انتقال آب به روستاهای بخش جعفریه و خلجستان هم در بودجه سال آینده باید تدابیر لازم اندیشیده و نسبت به پیش بینی بودجه سال آینده استان برنامه ریزی صورت بگیرد.

سرمست با اذعان به اینکه‌ دستگاه‌های اجرایی استان حق ندارند وظایف ذاتی خود را به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارجاع دهند خاطرنشان کرد: تسریع در درخواست‌های مردمی باید به صورت جدی دنبال شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvaeo.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما