> شکایت پرسپولیس از قمی‌ها | قم نیوز
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82774
منبع : خبرگزاری فارس

شکایت پرسپولیس از قمی‌ها

قم نيوز : تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم به دنبال شکایت یکی از رقبای لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در آستانه جریمه انضباطی و کسر امتیاز قرار گرفت.
شکایت پرسپولیس از قمی‌ها
شکایت پرسپولیس از قمی‌ها
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان امسال در کنار تیم سوهان محمد سیما نماینده‌های قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور بود، تیمی که در گروه دوم مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت و سرانجام سهمیه قم را در این لیگ حفظ کرد اما به مرحله نهایی نرفت.

آرش نوین ایرانیان قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی بازی‌ها در شهر ساری تمام مسابقات خود را به حریفان واگذار کرد اما در دور برگشت به میزبانی تهران عملکرد متفاوتی داشت و با کسب دو برد، دو تساوی، یک باخت و جدایی از انتهای جدول، در لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران ماندگار شد.

اما سه روز بعد از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر امیدهای ایران، تیم فوتسال امید پرسپولیس خوزستان حریف آرش قم در این مسابقات از نماینده قم به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز به کمیته انضباطی شکایت کرد تا رای انضباطی، جریمه احتمالی و خطر کسر امتیاز در انتظار نماینده قم باشد.

این تیم خوزستانی به حضور یک بازیکن تبعه افغانستان در ترکیب تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم که ۲۳ سال سن دارد اعتراض کرده که بررسی‌ها حکایت از صحت این موضوع دارد، در شرایطی که این بازیکن با نام اختصار (م. ت. ح) در نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال امید همراه نماینده قم نبوده و در دور برگشت برای آرش به میدان رفته است.

آرش قم در دور رفت این رقابت‌ها از بازیکنان بسیار کم سن و سالی استفاده کرد که بیشتر آنها در رده سنی جوانان بودند و البته با شکست در تمامی این دیدارها، در آستانه سقوط قرار داشت ولی با دو پیروزی و دو تساوی در دور برگشت معادلات را بر هم زد و حالا با شکایت پرسپولیس خوزستان تکلیف آرش قم به زودی مشخص می شود و باید دید سوتی بزرگی رخ داده یا ماجرا ختم بخیر می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchkqn6.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما