يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 82776
منبع : خبرگزاری فارس

ویزیت بیش از 4500 زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین

قم نيوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تاکنون 4 هزار و 690 بیمار توسط پزشکان در موکب درمانی قرارگاه اربعین ویزیت شده اند.
ویزیت بیش از 4500 زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین
ویزیت بیش از 4500 زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین
به گزارش قم نیوز دکتر محمدرضا قدیر با اشاره به خدمات رسانی موکب درمانی قرارگاه اربعین اظهار کرد: این موکب به همت خیرین و با نظارت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در مصلی قدس دایر است و به زائران حسینی خدمات رسانی می کند.

وی بیان کرد: در موکب درمانی پزشکان عمومی و برخی از متخصصان بر اساس شیفت های تعریفی، حضور داشته و به صورت رایگان اقدام به ویزیت می کنند و در صورتی که بیماری نیاز به حضور در مراکز درمانی داشت، از طریق اورژانس 115 اعزام صورت می گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از زمان شروع این موکب تا به امروز 4 هزار و 690 نفر توسط پزشکان ویزیت شده اند که اغلب آنها زائران دیگر کشورها بوده اند.

قدیر افزود: همچنین 6 نفر از بیماران نیز بدحال تشخیص داده شدند که به بیمارستان های سطح شهر ارجاع داده شده و روند درمانی آنها در حال پیگیری است.

وی با اشاره به تامین داروی مورد نیاز موکب درمانی قرارگاه اربعین در مصلی قدس گفت: تاکنون 900 میلیون ریال دارو دارو توسط خیرین حوزه سلامت، تهیه و در اختیار موکب قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmaeo.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما